Εμείς γι’ αλλού κινήσαμε, γι’ αλλού…

Χαιρετώ σας και φιλώ σας!

Ασθμαίνων και καταϊδρωμένος, αναζητώ κι εγώ μια θέση ανάμεσά σας. Ξέρω πως είσθε ανοιχτόκαρδοι και δεν θα μου την αρνηθείτε.

Ελπίζω να φανείτε κι επιεικείς μαζί μου, για τη σωρεία των ατελειών που παρουσιάζει ετούτο το αρτιγέννητο ιστολόγιο. Πιο πλήρες το ήθελα να είναι, άλλα να έγραφα στο πρώτο μου σημείωμα, τα οποία ν’ αποσαφήνιζαν το πνεύμα και τις επιδιώξεις αυτής της απόπειρας. Πλην όμως η ζωή τα έφερε αλλιώς, κανόνισε διαφορετικές προτεραιότητες, στις οποίες θεώρησα υποχρεωμένος να διαθέσω τις λιγοστές μου δυνάμεις.

Έτσι, αποφάσισα να αφήσω τις αρχικές μου φιλοδοξίες για αργότερα, ώστε να τρέξω στις τωρινές φωτιές που καίνε τα μπατζάκια μας!

Θέλω να πιστεύω ότι έπραξα σωστά.

Καλή αντάμωση!

Σχολιάστε

