Αγαπητή κυρία Ρεπούση (2)

«Και είπα: με μόνο το Άσπιλο του νου μου θα χτυπήσω!» …

«Και είπα: με μόνο το Άσπιλο του νου μου θα χτυπήσω!» …

«Και είπα: με μόνο το Άσπιλο του νου μου θα χτυπήσω!» …

Γεμάτος δέος και συγκίνηση διαπιστώνω ότι, με την παρέλευση έτους από τον αδόκητο θάνατο του μονάκριβού σας τέκνου, επανήλθατε στις επάλξεις του σαπρόφιλου έργου σας. Κατανοώ, βέβαια, ότι δεν θα μπορούσατε να πράξετε και διαφορετικά, καθόσον είναι μεγάλα τα ποσά που έχουν διατεθεί για την εξαπόλυση της αποδομητικής σας ομοβροντίας και σας επιβάλλουν συγκεκριμένες υποχρεώσεις – όπως, π.χ., το να διαδώσετε την τουρκική προπαγάνδα για τον εμπρησμό της Σμύρνης.
Έτι δε περισσότερον με συνεκίνησε ο σπαρακτικός τρόπος με τον οποίο περιφέρετε το τυμπανιαίο άταφο σαπρογέννημά σας. Σχεδόν απαράλλακτος με εκείνον των μαυροφορεμένων Κυπρίων γυναικών που αναζητούν, και θα αναζητούν εις τον αιώνα τον άπαντα, τους «χαμένους» προσφιλείς τους – πλην όμως, με μία μικρή διαφορά: αυτές ωθούνται από τον μεγάλο κι αγιάτρευτο πόνο λόγω της ΑΔΙΚΗΣ συμφοράς που τις βρήκε, ενώ εσείς από σκέτη ποταπότητα, δεδομένου ότι είσθε μία, κυριολεκτικώς και μεταφορικώς, χαμένη, τιποτένια υποκρίτρια: πώς τολμάτε, κυρία Ρεπούση, να ομιλείτε για εθνοκάθαρση εις βάρος των Τουρκοκυπρίων, όταν στο κουρελούργημά σας δεν έχετε γράψει ούτε λέξη για την αναμφισβήτητη γενοκτονία του μικρασιατικού Ελληνισμού, καθώς επίσης για τον ανηλεή διωγμό του 1955 στην Κωνσταντινούπολη;
Το θράσος σας δεν έχει προηγούμενο. Μέμφεσθε το ότι στην Κύπρο «τα παιδιά πρέπει να θυμούνται την τουρκική εισβολή […] για να μην αναγνωρίζουν τα τετελεσμένα»! Ώστε πρέπει να αναγνωριστούν τα «τετελεσμένα»;;!! Έτσι εννοείτε τον «αναστοχαστικό δυναμισμό» της Ιστορίας, τον «σύνθετο, κριτικό της λόγο»;
Εμφανίζεστε πολέμιος της «κυρίαρχης εθνικής μνήμης». Επιτρέψτε μου να παρατηρήσω ότι αντιφάσκετε (όπως κάνει ο οιοσδήποτε ψεύτης, άλλωστε). Διότι, όταν προτρέπετε να αναγνωριστούν τα «τετελεσμένα», εισηγείσθε πολύ απλά την υποταγή σε μιαν άλλη κυρίαρχη εθνική μνήμη, σε αυτήν ακριβώς η οποία έγινε πρόξενος των «τετελεσμένων». Νισάφι πια, που λένε και τα καρντάσια σας!

Αλλά γιατί, τέλος πάντων, πνέετε -φαινομενικώς- τέτοιο μένος εναντίον της «κυρίαρχης μνήμης»; Δεν μπορεί να αγνοείτε εσείς, μία φτασμένη «οργανική διανοούμενη», πως η ίδια η ύπαρξη του κάθε ζωντανού οργανισμού, είτε αυτός είναι άτομο είτε κοινότητα είτε έθνος, στηρίζεται αποκλειστικά και μόνο στη μνήμη· μνήμη βιωματική, κυτταρική, φέρουσα τις απαραίτητες πληροφορίες οι οποίες προσδίδουν στον κάθε οργανισμό την ικανότητα να υπάρχει και ν’ αναπαράγεται. Ναι, είναι μεροληπτική αυτή η μνήμη, και έτσι εκδηλώνεται παντού στη φύση, δημιουργώντας αυτόν τον αέναο πλούτο της ζωής. Εάν επρυτάνευε η «αμεροληψία», τα πάντα επάνω στη Γη θα ήσαν ένας άμορφος πολτός.
Πώς μπορεί, άλλωστε, να μην είναι μεροληπτική η εθνική μνήμη των Ελλήνων; Μήπως μας έχει δώσει ο εξ ανατολών γείτων έμπρακτες και επαρκείς αποδείξεις ότι εγκαταλείπει τις αρπακτικές εις βάρος μας ορέξεις του, ότι επιθυμεί όντως την ειρηνική και εποικοδομητική γειτνίαση; Κάθε άλλο – κι ευτυχώς για εσάς, διότι εάν είχε συμβεί αυτό, θα πεινούσατε, μαζί με όλους τους άλλους επαγγελματίες αποδομητές της ελληνικής εθνικής συνείδησης.
Εάν θέλατε να είσθε συνεπής με τους «αμερόληπτους» ισχυρισμούς σας, κυρία Ρεπούση, θα έπρεπε κατ’ αρχάς να αποδομούσατε τον ίδιο σας τον εαυτό. Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα! Κι ας μας αφήνατε εμάς να βράζουμε στην αλήθεια της μεροληπτικότητάς μας. Διότι, έτσι κι εκλείψουν οι ψευταράδες και οι μασκαράδες όπως ελόγου σας, να δείτε για πότε θα εξαφανιστούν μεταξύ των ανθρώπων τα μίση και τα πάθη μαζί με τις εξουσίες που τα εκτρέφουν, για πότε θα υπερβαθεί η πρωτόγονη μεροληπτικότητα και θα εξαπλωθεί η αμερόληπτη ολομερής μνήμη, η ΑΚΡΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ του μεγάλου Ελύτη: αυτή η μνήμη, αυτή η συνείδηση είναι το ίδιον του αληθινού ανθρώπου, και όχι τα δικά σας υποκριτικά φληναφήματα, που τον γυρίζουν πιο πίσω κι από το στάδιο του άγριου θηρίου, στην κατάσταση της άβουλης αμοιβάδας.

… «Στο πείσμα των σεισμών στο πείσμα των λιμών
Στο πείσμα των εχτρών στο πείσμα των δικών
Μου, ανάντισα κρατήθηκα ψυχώθηκα κραταιώθηκα
Μία και δύο και τρεις φορές
Θεμέλιωσα τα σπίτια μου στη μνήμη μόνος»

βροντοφωνάζει ο Ελύτης.

Χάρη σε αυτήν ακριβώς τη μνήμη, ο Ελληνισμός ζει και βασιλεύει επί χιλιάδες χρόνια, μάλιστα δε ένα γνήσιο κύτταρό του, η Φιλιώ Χαϊδεμένου, έφθασε αισίως τα 108. Εσείς, με τη δική σας «μνήμη», πόσα χρόνια ευελπιστείτε να ζήσετε;

Καληνύχτα σας, και καλούς σαπροεφιάλτες, σ’ εσάς και την ομήγυρίν σας.

Advertisements

2 Σχόλια to “Αγαπητή κυρία Ρεπούση (2)”

  1. ritsmas Says:

    Αυτο με την κυρίαρχη μνήμη είναι εξαιρετικό. Νομίζω ότι εκει στηρίχθηκε όλη η ελληνικότητα. Μόνο που οι καιροί αλλάζουν κι ίσως δεν θα πρέπει να γίνονται εμμονές οι μνήμες. Διαφωνω απολυτως με την κ. Ρεπούση, αλλά αντιλαμβάνομαι τις γενικότερες τάσεις.
    Καλημερα σας. Ελπίζω ναστε καλύτερα.

  2. Αϊάσανθος Ίων Says:

    Καλημέρα, και σας ευχαριστώ.
    Τις γενικότερες τάσεις τις αντιλαμβανόμαστε όλοι, δεν παύουν όμως αυτές να είναι απλώς τάσεις, οι οποίες έρχονται και παρέρχονται.
    «Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν», λέει πολύ εύστοχα ο Ρασούλης.
    Είναι γεγονός ότι όλοι μας επηρεαζόμαστε σε κάποιο βαθμό από τις γενικότερες τάσεις, αλλοίμονο, όμως, εάν στεκόμαστε μονίμως σε αυτήν τη φευγαλέα επιφάνεια και χάνουμε την επαφή με το σταθερό υπόβαθρο της ύπαρξής μας. Κι αλλοίμονο, επίσης, εάν αδιαφορούμε για τις δόλιες σκοπιμότητες που συνήθως κρύβονται πίσω από αυτές τις τάσεις.

    Ναι, πρέπει επιτέλους οι άνθρωποι να απαγκιστρωθούμε από τις εμμονές μας, ώστε να ζήσουμε ειρηνικά και συναδελφωμένα. Αλλ’ αυτό θα γίνει μόνον όταν αποφασίσουμε να απαλλαγούμε από τους αφέντες που μας άγουν και μας φέρουν, πότε εξάπτοντας το φανατισμό και πότε καλλιεργώντας μιαν απατηλή καταλλαγή.
    Η κυρία Ρεπούση είναι όργανο αυτής της απατηλής καταλλαγής, η οποία, όσον αφορά την Κύπρο, σκοπό έχει να υποβοηθήσει τη μειοδοτική πολιτική του Χριστόφια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: