Το σ’ αγαπώ δε θα σ’ το πω

Tο σ’ αγαπώ δε θα σ’ το πω
όχι από εμέ μην περιμένεις
Δε θα το ακούσεις ξέχνα το
όσο βαριά κι αν ανασαίνεις

Tο σ’ αγαπώ δε θα σ’ το πω
γιατί μου το ’παν τόσες άλλες
και μου γεμίσαν το νεφρό
με καρκινόσχημες φουσκάλες

Tο σ’ αγαπώ δε θα σ’ το πω
γιατί δε θέλω να σε κλείσω
σ’ ένα μεγάλο ολόχρυσο
κλουβί νεκρό του παραδείσου

Δεν το μπορώ δεν το μπορώ
το σ’ αγαπώ να σου το πω
γιατί στις λέξεις είν’ θαρρώ
το τρομερό το μυστικό

Tο μόνο ναι που εγώ μπορώ
είναι να ’ρθώ να γονατίσω
και με λυγμό σαν το μωρό
το Είναι σου να προσκυνήσω

Tο μόνο ναι που εγώ μπορώ
είναι σ’ Εσένα να πιστεύω
να σε νομίζω για Γιατρό
παντοτινά να Σε ικετεύω

Tο μόνο ναι που εγώ μπορώ
αυτό που θέλω ναι να κάνω
είναι να πιω λίγο νερό
και στη φωλιά σου να πεθάνω

Tο σ’ αγαπώ δε θα σ’ το πω
όχι από εμέ καταλαβαίνεις
Δε θα το ακούσεις ξέχνα το
όσο πολύ κι αν το προσμένεις

Tο μόνο ναι που εγώ μπορώ
είναι αιώνια να νηστεύω
να σε φιλώ για τον Χριστό
παντοτινά να Σε λατρεύω

Εσέ που μοναχά μιλείς την καλοσύνη της ημέρας
δίνοντας την εκδίκηση στα όνειρά μας τα θαμμένα
και δέχεσαι το ΤΙΜΗΜΑ γιατ’ είναι ΟΛΑ τιμημένα

Ετικέτες: , , , , ,

Σχολιάστε

