Σε θέλω από το έρεβος βγαλμένη στο φως

Σε θέλω στο πλευρό μου διαρκώς ανυψούμενη,
συγχρόνως δε προσγειούμενη και βυθιζόμενη.
Σε θέλω στο πλευρό μου αποδεχόμενη διαρκώς βαρύτερες πλην όμως ελαφρύτερες ευθύνες.
Σε θέλω στο πλευρό μου διαρκώς απελευθερούμενη
χάρη στις δεσμεύσεις που οικειοθελώς
θα αναλαμβάνεις.

Σε θέλω στο πλευρό μου διαρκώς ακροβατούσα
πότε από ’δώ πότε από ’κεί, ούσα συγχρόνως σταθερά
στο μέσον – λάθος! όχι στο μέσον, αλλά απέχουσα μία ιδέα
από αυτό, προς το ανατολικώς ευρισκόμενο σωστό σημείο,
έτσι ώστε να αποφεύγεται ο φαύλος και άγονος κύκλος και,
αντί για εκείνον, να γεννιούνται αενάως οι έλικες
της παντοειδούς δημιουργίας.

ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ σε θέλω στο πλευρό μου.

Σε θέλω στο πλευρό μου μόνον εφόσον μου ορκιστείς
ότι θα ακολουθείς απαρεγκλίτως αυτήν
τη φαινομενικώς αδιάβατη, δυσάρεστη, ψυχοφθόρο, επικίνδυνη και αδιέξοδη ατραπό, η οποία
στην πραγματικότητα είναι η πιο καθαρή, ευχάριστη, ψυχαγωγική, ασφαλής και δημιουργική λεωφόρος.

Σε θέλω στο πλευρό μου μόνον εφόσον μου ορκιστείς
ότι θα κάνεις αυτό το απλούστερο των πάντων,
το οποίο μπορούν να κάνουν όλοι ανεξαιρέτως
οι άνθρωποι.

Σε θέλω στο πλευρό μου διαρκώς τελειούμενη.
Σε θέλω στο πλευρό μου διαρκώς θεούμενη και αποθεούμενη.
☼ ☼ ☼
Άστραψε, φως!

Ετικέτες: , , , , , , ,

Ένα Σχόλιο to “Σε θέλω από το έρεβος βγαλμένη στο φως”

  1. Δικό Σου το Πρώτο Ρόδο της Καρδιάς μου – Yours, the First Rose of my Heart « Έστε Άξιοι Says:

    […] αδιάκοπα ώστε εις τον αιώνα τον άπαντα να γεννιούνται οι έλικες της παντοειδούς δημιουργίας, ενώ θα έχω ήδη εγκατεστημένο στον Κήπο της Δικής Σου […]

Σχολιάστε

