Ιδού εγώ να σε υμ-νήσω, άγ(ρ)ιε Φωσφόρε!

Υψώθηκε ο Θρύλος μου πάνω απ’ τον Υμηττό
τους Παρθενώνες της Αττικής Γαίας να καταυγάσει
κι εμέ τον νουνεχή απότρελο να ντύσει
με φτεροχρώματα πολλά ωσάν χαρταετό

Ευκαιρία να θυμηθούμε ορισμένους από τους μεγάλους μας.


Να ζήσεις χίλια χρόνια πανύψηλε Μίκη μας, να κρατάς όρθια την αληθινή Ελλάδα!

Εκεί ψηλά στον Υμηττό
υπάρχει κάποιο μυστικό
και είναι πώς να σας το πω
πολύ μπλεγμένο ομολογώ

Αν κι εγώ από παιδάκι
είχα πάντα ένα μεράκι
να ’χω συντροφιά έν’ αστέρι
κι ένα σκύλο στην αυλή

Όμως εκεί στον Υμηττό
δεν μου το βγάζετε απ’ το μυαλό
υπάρχει κάποιο μυστικό
εκεί ψηλά στον Υμηττό

Πέτρα που κύλησε
μην την εκρατήσεις
το ριζικό της είν’ κακό
και θα μετανοήσεις
τη συμβουλή μου αυτή
μη την εξεχάσεις
γιατί είναι το λιγότερο
τους φίλους σου να χάσεις

Όμως εκεί στον Υμηττό
υπάρχει κάποιο μυστικό
να το ξεχάσω δεν μπορώ
ούτε τη λύση του να βρω

ΙΔΟΥ ΕΓΩ ΝΑ ΣΕ ΥΜ-ΝΗΣΩ, ΑΓ(Ρ)ΙΕ ΦΩΣΦΟΡΕ

Ήρθα ταπεινός ικέτης να φιλήσω το νωπό Σου Χώμα
μάντι μουσαγέτα που εισάκουσες το κάλεσμά μου
και βαθμίδες μου άπλωσες να υψωθώ στο φωτεινό Σου Δώμα
ο Άργος σου που είμαι ο αφοσιωμένος μα ωστόσο όχι αργός

Οδηγημένο Ζέπελιν με την Καρδιά μου να γελάσω

Εγώ είμαι αυτός που αληθινά υμνεί το άχραντό σου Σώμα
Ω τερπνέ της τοξοβόλου Αρτέμιδος Χρυσάριθμε
και όχι εκείνοι που θέατρο σε κάνουν μέσα από ένα πώμα
Άτιμων αιματοκυλισμάτων μες στις καθέτους τους των στοχευμάτων

Οδηγημένο Ζέπελιν με την Καρδιά μου να γελάσω

Έφτασα εδώ στον Ομφαλό Σου με στεγνωμένο στόμα
μες στο καμίνι της Νυκτός μέσα από Συμπληγάδες
να δροσιστώ απ’ την Πηγή Σου που όμως δεν λαλεί ακόμα
και να μοχθήσω παρευθύς το νάμα Σου λάλον να ξαναγίνει

Οδηγημένο Ζέπελιν με την Καρδιά μου να γελάσω

Το ξέρω πια καλά πως Συ θα με βοηθήσεις μ’ ένα ζεστό Σου χρώμα
ογλήγορα Αλεξανδρινών ανέραστων τους κάβους να περάσω
ώστε η πλάση όλη να λουστεί απ’ το γλυκό σου γιόμα
κι εγώ ιεροφάντης Σου σεμνός ένδοξα να γεράσω

Οδηγημένο Ζέπελιν με την Καρδιά μου να γελάσω


Η ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ

Της ηδυτάτης ταύτης ώρας ήρθε η μεγίστη πίκρα
μαθές ευπρόσδεκτη αλίτρα να με αναπαύσει τώρα
που πια έχω αποκάμει
μες σε καπνούς ντουμάνι
και σε υπεράνθρωπες κραυγές
που ήσαν όλες οιμωγές

Του λαμπροτάτου τούτου εωθινού τα μάτια εθαμπώσαν
και οι ώμοι μου εκυρτώσαν από το βάρος του βουνού
που ασμένως προσλαμβάνω
μαύροι καιροί σάς χάνω
στην κόψη άγριου λεπιδιού
που είναι άνθη του Μαγιού

Στης ακροτάτης ταύτης πονηριάς που μου έστειλεν η μοίρα
ασημοφύλλωμα μικρό μονάχα πήρα λάτρης των μίσχων της ελιάς
για να έχω δίπλα μου Παλλάδα αληθινή
ήγουν αιθέρια Άνασσα πάνω μου αλαργινή
στο δρόμο το μακρύ το δύσβατο κι ωραίο
με τα γκρεμνά ζερβόδεξα και ούτε ένα στηθαίο

Του δροσεροτάτου τούτου αέρος το αφόρητο καμίνι
πάει η καρδιά μου τι έχει μείνει ο πανδαμάτωρ Έρως
αρπάζει και χαρίζει
συλλέγει και σκορπίζει
ω ευλογημένη Εσύ Στιγμή
της ηδυτάτης ταύτης
ΏραΣ …..

ιερΒούλομαι Σέ λατρεύσω… Χαρίεσσ ω Χαρίεσσα, Χαρίεσσα Ζωή

Αυτή η φωτό τραβήχτηκε τότε, στο λακωνικόν Βαθύ. Μαντέψατε τι είναι, ε; Χα! χα! Γελαστήκατε! Αλλά και δεν! Χα! χα!

Clicking on the below video,
you can savour
a marvellous song
along with its lyrics.

Στο Βαθύ το άκουσα
για τελευταία φορά
εκείνο το αλήστου μνήμης
το ’εφτά
από έναν που ήταν στους
Ολύμπιανς
και Λάζαρο απ’ τους
Egyptians

«Robert Plant has referred to it as a “wedding song”».

And clicking on the below video, you can savour the same song as symphonic, along with a really fantastic photo gallery and, besides, the very wisdom of a man like us.

Στέλνω τις από καρδιάς ευχαριστίες μου στον Καλλιτέχνη που δημιούργησε αυτό το από πάσης απόψεως αριστουργηματικό βίντεο.

Ετικέτες: , , , , , , ,

Σχολιάστε

