Περνάει, περνάει και πίσω δε γυρνάει

Περνάει περνάει ο καιρός
χάνομαι ο μισερός
Το λυχνάρι μου στερεύει
το αστέρι μου χηρεύει

ف
Τι τα θες τι τα γυρεύεις
ψύλλους στ’ άχυρα μαζεύεις
η φαγούρα μεγαλώνει
η εκπνοή κοντοζυγώνει

ف
Κάθε μέρα που βραδιάζει
κάθε ώρα που νυστάζει
η καρδιά μου με μαράζι
λεπτά δάκρυα επωάζει

ف
Χιμάει ο βοριάς χιμάει
ενόσω το έαρ κολυμπάει
αμάν! τα σωθικά μου κοκκαλώνει
έμεινα με τα καλά μου σαν παγώνι

ف
Τα ’θελές τα κι έπαθές τα
ξέχνα τα και ξαναχέσ’ τα
μια φωνή με συμβουλεύει
για δικαίωση παλεύει

ف
Και ο Χάρος διασκεδάζει
μινούτω εκάστω εκεί στο αγιάζι
κάποιος έξω αναστενάζει
η καρδιά του όλο σπαράζει

Κι αν κάνεις λάθος;

Ετικέτες: , , , , ,

Ένα Σχόλιο to “Περνάει, περνάει και πίσω δε γυρνάει”

  1. Αϊάσανθος Ίων Says:

    Κάποια πολύ καλά, και ακόμα πιο ταλαντούχα, παιδιά εκεί στις σχισμάδες του διαδικτύου μού έχουν γίνει πονοκέφαλος – αλλά πονοκέφαλος καθ’ όλα ευχάριστος.
    Τι εννοώ; Δημοσιεύουν κάθε μέρα, κάθε ώρα, τόσα πολλά, και τόσο υπέροχα, δροσοσταλάγματα ψυχής, που χρειάζομαι να έχω εκατό μάτια για να προφταίνω να τα ρουφάω και χίλια χέρια για να μπορώ να τα σχολιάζω, όπως τόσο πολύ θέλω.
    Κάτι ανυπερθέτως πρέπει να γίνει, ώστε ο εαυτός μου να πολύνει!
    Εκτός και αν τα απίστευτα αυτά παιδιά συγκρουστούνε μεταξύ τους, οπότε θα θέσουν σε δράση ένα άλλο γόνιμο ηφαίστειο, κι έτσι εγώ ο έρμος μάλλον θα ηρεμήσω…

Σχολιάστε

