Αέναος πανσέληνος χορός στην πάλαι ποτέ -αλλά μέχρι νεωτέρας- παρθένα Αμερική

ΑΠΟΨΕ!!!!

ΜΕ ΕΣΕΝΑ
ΜΟΝΟ
ΕΓΩ
ΘΑ
ΑΝΑΠΕΜΨΩ
ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ
ΥΜΝΟ

ΚΑΙ ΕΝΑΝ
ΑΚΟΜΑ
ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ
ΟΤΑΝ Θ’ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗ
ΦΩΝΗ
ΣΟΥ

ΚΑΙ Ο
ΤΡΙΤΟΣ…
ΘΑ ΕΙΝΑΙ
Ω! Ο
ΩΡΑΙΟΤΕΡΟΤΕΡΟΣ

Ο διπρόσωπος Ιανός που γλώσσα καμιά δεν έχει, επειδή όλες δικές του

Ο κουτσός Ήφαιστος…. που έκαψε το λάλον ύδωρ….

Ο καμωμένος από τενεκέ

Ο Απρίλης ο ξανθός

Ο πάλαι ποτέ εγκαταλειμμένος Μάης – κι εγώ, που ΔΕΝ….

Ο χρυσός Ιούνης

Τον Ιούλιο κάποτε μισανοίξανε…

«Κάτι για να με θυμάσαι…
Με πολλές ευχές για τα γενέθλιά σου…
και… some tip of advice:
Never listen to anyone who tries to convince you
that what you’re contemplating is too unrealistic or
too hard. Bull! If it’s what you ’ve always wanted
to do, do it!
Με όλη μου τη φιλία
Ε…..
../VII/..»

Αυτή την αφιέρωση μου έγραφε το Λουλουδάκι των νεανικών μου χρόνων στο εσώφυλλο του «Breakfast in America»,
στο αποχαιρετιστήριο δώρο του…

Ο Αυξάνων, για τους θαρσείς τολμητίες

Ο Μελαγχολών

Άντε πάλι τον Οκτώβρη, σαν τα σαλιγκάρια….

Τα νερά του Νοέμβρη

Εν κατακλείδι….

Πάλι από την αρχή του ο άχρονος και ατελεύτητος χρόνος, με τον ΜΟΝΑΔΙΚΟ γόνιμο τρόπο που υπάρχει σε ολόκληρο το σύμπαν:
ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ





Ένα διάλειμμα, παρακαλώ, γιατί μόλις είδα το Φως μου!!!!

Ετικέτες: , ,

Σχολιάστε

