Μια τετράφυλλη μικρή αφιέρωση

Άκουσα προ ολίγου ένα υπέροχο ελληνικό τραγουδάκι, και…
για δες! η εισαγωγή του μου θύμισε ετούτο εδώ:




A world of shining hope through you and me

A time for us

For all the world

For all the world

For all the world

For all the world

A time by us

A world of shining love through you and me

Ετικέτες: ,

2 Σχόλια to “Μια τετράφυλλη μικρή αφιέρωση”

  1. Κατερίνα Says:

    Hρθε η ώρα μας λοιπόν….

  2. Αϊάσανθος Ίων Says:

    Κατέβηκα πριν από λίγο να αγοράσω κάτι από το μίνι μάρκετ της γειτονιάς. Εκεί, συνάντησα ένα συγκάτοικό μας στην πολυκατοικία, ο οποίος πρέπει να είναι στα 45-50 και από αρκετό καιρό φαίνεται πολύ ξανανοιωμένος, σαν μορφή από αλλοτινές δεκαετίες.
    Μόλις χαιρετιστήκαμε, βλέποντάς με αυτός αξύριστο και ολίγον φρικοειδή, μου είπε:
    «Σε βλέπω έξαλλο νιάτο!»
    «Ε, τι», του απάντησα, μόνο εσύ θα είσαι ροκ;»
    Κι όταν τον χαιρέτησα για να ανεβώ στο σπίτι, μου είπε:
    «Καληνύχτα. Και τα χαιρετίσματά μου επάνω, ε;»
    Τον ευχαρίστησα και, μόλις απομακρύνθηκα λίγο, μονολόγησα:
    «Εγώ θα τα διαβιβάσω… κι ελπίζω κάποτε να φτάσουν…»

Σχολιάστε

