Ο δικός μας ήλιος

Τάδε κατέστρωσε Γεώργιος Σεφέρης,
ο συμπατριώτης μου:

Και τάδε έφη Οδυσσεύς Ελύτης,
ο εις εκ των δύο πατεράδων μου:

Δεν ξέρω πια τη νύχτα φοβερή ανωνυμία θανάτου
Στον μυχό της ψυχής μου αράζει στόλος άστρων.
Έσπερε φρουρέ για να λάμπεις πλάι στο ουρανί
Αεράκι ενός νησιού που με ονειρεύεται
Ν’ αναγγέλλω την αυγή από τα ψηλά του βράχια
Τα δυο μάτια μου αγκαλιά σε πλέουνε με το άστρο
Της σωστής μου καρδιάς: Δεν ξέρω πια τη νύχτα.

Δεν ξέρω πια τα ονόματα ενός κόσμου που μ’ αρνιέται
Καθαρά διαβάζω τα όστρακα τα φύλλα τ’ άστρα
Η έχτρα μου είναι περιττή στους δρόμους τ’ ουρανού
Εξόν κι αν είναι τ’ όνειρο που με ξανακοιτάζει
Με δάκρυα να διαβαίνω της αθανασίας τη θάλασσα
Έσπερε κάτω απ’ την καμπύλη της χρυσής φωτιάς σου
Τη νύχτα που είναι μόνο νύχτα δεν την ξέρω πια.

Θυμάσαι της κιθάρας μου τον ήχο
σε ένα υπόγειο κρύο και στενό
θυμάσαι που κρυβόμασταν στο κήπο
και βλέπαμε το δρόμο φωτεινό

Είναι όλοι οι δρόμοι ακόμα άγνωστοι ΠΑΡΘΕΝΟΙ
είναι όλοι οι δρόμοι ακόμα μπρος μας ανοιχτοί
όλος ο κόσμος είναι εδώ και περιμένει
και εμείς ακόμα του χρωστάμε τη γιορτή

Θυμάσαι που κοιμόμασταν στην άμμο
κάτω από έναν αντάρτη ουρανό
ήρθα απόψε ένα δώρο να σου κάνω
μη μ’αφήνεις έξω, θα βραχώ

Είναι όλοι οι δρόμοι ακόμα άγνωστοι ΠΑΡΘΕΝΟΙ
είναι όλοι οι δρόμοι ακόμα μπρος μας ανοιχτοί
όλος ο κόσμος είναι εδώ και περιμένει
και εμείς ακόμα του χρωστάμε τη γιορτή

Τι θυμώνεις τώρα, μη λυπάσαι
τι μου μιλάς για τον χαμένο θησαυρό
αν αξίζει κάτι να θυμάσαι
είναι μόνο το ρεφραίν που θα σου πω

Είναι όλοι οι δρόμοι ακόμα άγνωστοι ΠΑΡΘΕΝΟΙ
είναι όλοι οι δρόμοι ακόμα μπρος μας ανοιχτοί
όλος ο κόσμος είναι εδώ και περιμένει
και εμείς ακόμα του χρωστάμε τη γιορτή

Θυμάσαι που κρυβόμασταν στο κήπο
και βλέπαμε το δρόμο φωτεινό

Ετικέτες: , , ,

2 Σχόλια to “Ο δικός μας ήλιος”

  1. Αϊάσανθος Ίων Says:

    Δυστυχώς, το «Χρωστάμε τη γιορτή» δεν βρέθηκε σε βίντεο που να με ικανοποιεί, κι έτσι παρέθεσα μόνο τους στίχους.
    Όπως δεν με ικανοποιεί και το βίντεο στο «Κάνε το δάκρυ σου χαρά».

    Πιστεύω ότι κάποιος καλός βιντεοδημιουργός θα τα κάνει έτσι που να ικανοποιούν τα κριτήριά μου. Και τότε, θα τα δανειστώ για να βάλω στις οικείες αναρτήσεις μου.

    Να μη δώσω και εγώ μια «παραγγελιά»;

  2. THE HOLY MEETING IN THE GOLDEN ISLAND OF THE ETERNAL SUN OF LIFE « Έστε Άξιοι Says:

    […] ακόμα χρωστάμε τη γιορτή στον κόσμο όλο κι εσύ χρωστάς σ’ εμένανε και σε […]

Σχολιάστε

