Τι μου είπες;

Ότι με αγαπάς;
Θα σου απαντήσω με ένα διήγημά μου
Κάνε λίγη υπομονή (κι εσύ, κι εσύ)
Εσύ, Εσύ
Κυρά μου

Τι μου ξαναείπες;
Ότι ΜΕ ΑΓΑΠΑΑΑΣ;;

Όσο κι αν μου το φωνάζεις
όσο κι αν το ακριβό σου το λαρύγγι
να βιάζεις

πάντα θα ’ναι λίγο
πάντα θα σε αφήνω πίσω

Διότι εγώ
ΝΑΙ
ΨΥΧΗ ΜΟΥ
ΕΓΩ

ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ

Διότι εγώ
ΝΑΙ
ΖΩΗ ΜΟΥ
ΕΓΩ

Σ’ ΑΓΑΠΩ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ

Και γι’ αυτό…

ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ
ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ ΠΙΑ
ΦΥΤΟΖΩΩ

Και γι’ αυτό…

Σε αγγίζω… Σε μυρίζω… Σε χαϊδεύω…
ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ… Σε γυρεύω… ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩ…

... Βοήθησέ με ν’ ακούσω την ουράνια φωνή Σου…
… Βοήθησέ με να εντοπίσω τη σεπτή διαμονή Σου…

Εβαλάντωσα να ψάχνω
όσο και αν είναι λάγνο
σκάβω τρύπες παντού βγαίνεις
μα σε κρύπτες όλο μπαίνεις
μ’ όλο που είναι τόσο ωραίο,
έχει κίνδυνο να γίνει φευ! μοιραίο

Σε αγγίζω… Σε μυρίζω… Σε χαϊδεύω…
ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ… Σε γυρεύω… Μα ου Σε πιέζω…

Φτάνει να μου πεις απλά ότι θα με βοηθήσεις
έτσι όπως σ’ το ζητάω, όταν Συ θα θεωρήσεις
ότι είναι ώρα να το κάνεις
(αν και ΒΙΑΖΟΜΑΙ, ΣΕ ΛΕΩ,
αν και ΨΗΝΟΜΑΙ, ΣΕ ΘΕΛΩ!!!!)

Αποφάσισε, λοιπόν, πότε Εσύ θα με βοηθήσεις
(αν εννοείται μέχρι τότε
δε Σε έχω μόνος μου εντοπίσει
και με τ’ αλμυρά από τα δάκρυα φιλιά μου
δεν Σε έχω ανελέητα πνίξει)

Μονάχα πες μου
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ
ότι θα το κάνεις

πες μου το
Ω ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ
γιατί αλλιώς θα με ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ

(Εάν δεν το έχεις μου και όλας πει
και δεν το ’χω εγώ ο βλαξ αφουγκραστεί)

Ετικέτες: , , , , ,

2 Σχόλια to “Τι μου είπες;”

  1. Protoplastos Says:

    Πέρασα και στάθηκα.
    Ήθελα μέρες να το κάνω,γιατι πίσω απο οτι διαβάζω
    πάντα υπάρχει ένας άνθρωπος και αυτή είναι η ουσία και
    η αξία για εμένα.
    Ο άνθρωπος!!

    Την καληνύχτα μου
    και ενα καλό Σ/Κύριακο
    λοιπον σε αυτόν.

    • Αϊάσανθος Ίων Says:

      Βρε Αδαμάντινε Εσύ,

      Τι να σου πω τώρα;
      Πόσο χάρηκα;
      Πόσο τιμήθηκα;…

      Και μάλιστα ετούτην εδώ την ώρα…
      Πού να σ’ τα λέω τώρα…
      … Πρασίνισε μεμιάς όλη η καμένη μας η χώρα!

      Αντί για «Χαίρε» σου στέλνω την καρδιά μου
      και σε αφήνω ΤΩΡΑ!

Σχολιάστε

