Μη με ψάχνετε, είμαι ΣΤΟΝ μελισσόκηπο!!

ΕΓΩ, ο μελισσόκηπος του μελισσοκόμου του ιδίου.
ΕΓΩ, ο μελισσόκηπος της Ψυχής μου.

ΕΓΩ, ο που με μάσκα γλίστρησε
στης Ψυχής μου το Ιερό του Ναού.




Μόνο που δεν μπορώ να «τσιμπήσω» το υπέροχο βίντεο
για να το βάλω εδώ.
Γι’ αυτό, βάζω προσωρινά και μόνιμα ετούτο (πάλι δεν μπόρεσα
να πιάσω εκείνο που ήθελα, όμως μου δίνεται έτσι η ευκαιρία
να τιμήσω τον αθάνατο Μάνο Λοΐζο).

Κι ετούτο, για να τιμήσω τον Καινούργιο Αιώνιο Χρόνο μου.

Κι ετούτο, για να τιμήσω την απειροπρόσωπη κι απειρόκαλλη
Θάλασσά μου, που είναι από την αρχή στα μέτρα της Καρδιάς,
κι γι’ αυτό μπορεί να πατά τις πιο απάτητες κορφές.

Κι ετούτο, για να τιμήσω… ποιον;
Μήπως τον Ψαραντώνη; Δεν ξέρω πια!
Όχι! Ξέρω! Το Βαθύτατο Βουνό μου!

Έχειν η θάλασσα βουνά
κι άγια μονοπάθια
θα πάρω ένα και θα ’ρθώ
μάθια γλυκά μου μάθια

Θάλασσα που όλα τα νερά
και τα ποτάμια δίνεις
κι απ’ τα δικά μου δάκρυα
πλατύτερη θα γίνεις

Ω πάναγνή μου θάλασσα
απαντοχής τιμόνι
α! φυλακή παντοτινή
και πάγε που δε λειώνει

ΤΟ ΕΠΙΑΣΑ!!!!

ΤΟ ΤΣΙΜΠΗΣΑ!!!!

ΣΑΣ ΑΓΚΑΛΙΑΣΑ!!!!

I am sorry that
I older grew

I am happy that thus
I came to You

you thank to want I
obstacle lavish

You bless to need I
Miracle lovely

Ετικέτες: , , , , ,

Σχολιάστε

