ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ακόμα ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ;

Εάν ναι,

Καλά κάνεις!

Εάν όχι,

Είδες τι καλά που έκανες

που δεν περίμενες;….

BANG BANG MY BABY SHOT ME DOWN

I was five and you were six
We rode on horses made of sticks
you wore black and I wore white
And you would always win the fight

I was waiting
I was mistaken
waiting for you

Seasons came and changed the time
and I grew up and called you mine
You would always laugh and say
Remember when we used to play

I was waiting
I was mistaken
waiting for you

Music played and people sang
Just for me the church bells rang
After echoes from a gun
We both vowed that we’d be one

Now he’s gone I don’t know why
sometimes I cry
He didn’t stop to say good bye
He didn’t take the time to lie

I was waiting
I was mistaken
waiting for you

Δυστυχώς, αυτό το αριστουργηματικό τραγούδι
των Courage of Lassie δεν υπάρχει σε βίντεο.

….και που περίμενες μέχρι τώρα;

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ

Σ’ εσένα τούτο εδώ το δίνω
αληθική κι αδέκαστη Κυρία
που πια ήρθ’ η ώρα ναι σε αφήνω
κλείνοντας τριακονταετία

Μου έλεγες όλο σε περιμένω
θέλοντας να ‘χεις μεγαλεία
κι άγουγα εγώ απ’ τα ηχεία
waiting for you – με είχες καμένο

Μη με ρωτήσεις την αιτία
την ξέρεις είναι αυτό κι εκείνο
κάλλιο να ψάξεις την ουσία
που σ’ έκανε να κλαις το βράδυ εκείνο

Το βράδυ εκείνο του Λαζάρου
που λεηλατούσαν τα μουσεία
οι εντολοδόχοι αυτοί του Χάρου
και της Βαγδάτης τα ιερά μνημεία

μαζί σου έκλαψα αποπάνου
και σου είπα μια μικρή θυσία
έλα οι δυο μας να την κάνουμ’
όρκο που να έχει σημασία

μα εσύ δεν βρήκες την αιτία
στόμα κλειστό σαν να ήσουν σπίνος
αφήνοντάς με σε απορία
νεύοντας όρκο εγώ δε δίνω

Μόνο που υπήρχε ένας Κρίνος
πιο ιερός κι από εκκλησία
αμέσως μου είπε εγώ τον δίνω
στο ΝΑΙ στη Ζήση στην Ουσία

Πώς εγώ να μην επροκρίνω
το λάλον ύδωρ απ’ την αφασία
και η βρυσούλα του να γίνω
γη να του δώσω και την Κασταλία

Σ’ εσένα τώρα ετούτο δίνω
δεκαετιών παρούσα μου απουσία
πίσω μου ενώ την πόρτα κλείνω
χωρίς να κάνω φασαρία

Μα όχι λάθος! δεν την κλείνω
δε σου χαλώ τας συνηθείας
κι έτσι ανοιχτή σου την αφήνω
να τη βροντήξεις με μανία

Λοιπόν ετούτο θα σου πω
και κράτα το σαν φυλαχτό
όπως και τότε σε αγαπώ
στα μάτια μου, μα το Χριστό

αλλά η καρδούλα μου μεγάλωσε
οπότε εντός της κι άλλους χώρεσε
κάνε το ίδιο τόλμα μπόρεσε
άιντε ψυχή μου σήκω χόρεψε

Anyway and anytime,

Sing or die
Move don’t shy
Give or dry
Love don’t cry



Φυλάξου αγέρα μου
φυλάξου αγρύπνια μου
φυλάξου αγάπη μου
από τον κεραυνό
για όσο ακόμη….



Ετικέτες: , , , , ,

Ένα Σχόλιο to “ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ακόμα ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ;”

  1. Πουλημένη γυφτοπούλα « Έστε Άξιοι Says:

    […] Εάν επιθυμείτε να απολαύσετε το υπέροχο αυτό κομμάτι ζευγαροεκτελεσμένο από την εν λόγω Άνασσα και τον πιστό τροβαδούρο της, ο οποίος μάλιστα δεν σταματάει ούτε στιγμή να… κόβει και να ράβει, κάντε ένα απλό κλικ εδώ. […]

Σχολιάστε

