Πτερόεντες κοσμογονικοί λυγμοί στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας

Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΛΑΣ

Ξεύρεις την χώραν που ανθεί φαιδρά πορτοκαλέα
που κοκκινίζ’ η σταφυλή
και θάλλει η ελαία;
– Ω! δεν την αγνοεί κανείς,
είναι η γη η ελληνίς!

Άγγελος Βλάχος

Δώρο καρδιά μου χάρισες
δεν θέλω παραπάνω
και από τα αστέρια του ουρανού
με πήγες και πιο πάνω

Ψάχνω τριγύρω για να βρω καρδιά που να σου μοιάζει
μα ένα άγγελο ο Θεός στα χίλια χρόνια βγάζει

Άστρο σε είχα στην καρδιά μες στους λυγμούς πνιγμένη
κι ευλόγησές τη που ’λεγα μήτε καρφί δε μπαίνει

Όταν μιλάει η καρδιά ο Λόγος ανασαίνει
και να! το ακατόρθωτο ασμένως το μυραίνει

Σαν ηλιαχτίδα έφερες τη Μέρα στη ζωή μου
Σαν πλημμυρίδα έδιωξες το βούρκο απ’ την ψυχή μου

Ψάχνω τριγύρω για να βρω καρδιά που να σου μοιάζει
μα ένα άγγελο ο Θεός στα χίλια χρόνια βγάζει

Γεια σου Μαρίνα μου θαλασσινή και νόστε του Αιγαίου

ω ευωδιά μου αλαργινή, κοίτασμα του Παγγαίου!

Μην τυχόν και κάνει καΜία ή κανένας το εγκληματικό λάθος
να μην παρακολουθήσει –σε full screen– τα παρακάτω βίντεο!
Θα πάθετε!
Και θα γνωρίσετε δύο Ανθρώπους!



Κι ως ο αγέρας φυσά, σε εμάς Χαρίζει
κι ο Ήλιος βγαίνει λαμπρός πάνω απ’ τα άγια κορίτσια
κι όλο ανεβαίνουν οι μαστόροι στα βουνά

Μας μαθαίνουν εκείνοι
οι που θέλουν μόνο να πεθάνουν

Κι ως ο αγέρας φυσά, μας αυγατίζει
κι ο ίσκιος μένει στενός δίπλα απ’ τα αποκαΐδια
κι όλο τριγύρω ανηφόρι στα Βουρλά

Μας χορταίνουν οι φίλοι
οι που ξέρουν τι, πώς να Σημάνουν

Κι ως ο αγέρας φυσά, μας εμπλουτίζει
κι ο Ήλιος φέγγει χρυσός πάνω από την Κοιτίδα
κι όλο φυτρώνουν οι Ανθρώποι απ’ τα Βουρλά

Εφέτος θα φιλήσω το Χώμα της Πατρίδας

έχοντας δίπλα μου σεμνή παντοτινή Αχτίδα!!

ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ

Καιρός να δακρύσεις
για τελευταία φορά
καιρός να δροσίσεις
μα χωρίς θλίψη ξανά

Καιρός να μοιράσεις
απ’ την αρχή τη Χαρά
καιρός να κερδίσεις
όσα τ’ αξίζεις ξανά

Είναι κανείς
είναι κανείς εδώ
τη ρότα
τη ρότα μου ν’ αλλάξει
Μπορεί κανείς
μπορεί κανείς εδώ
τις λάμπες
τις λάμπες μου να κάψει

Καιρός ν’ αγναντέψεις
του ουρανού τα γλαυκά
καιρός να συλλέξεις
καρπούς που ορίζεις ξανά

Καιρός να κολλήσεις
θαύματα ν’ αληθέψεις
καιρός να φωνάξεις
είμαι η Ζωή μου ξανά

Είναι κανείς
είναι κανείς εδώ
που θέλει
που θέλει να λιμνάσει
μπορεί κανείς
μπορεί κανείς εδώ
τους Νόμους
τους Νόμους να ταράξει

Μπορεί κανείς…

Ετικέτες: , , , , , , ,

Ένα Σχόλιο to “Πτερόεντες κοσμογονικοί λυγμοί στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας”

  1. THE HOLY MEETING IN THE GOLDEN ISLAND OF THE ETERNAL SUN OF LIFE « Έστε Άξιοι Says:

    […] το βίντεο του τραγουδιού του Νίκου του σοφού απ’ της φαιδράς Πορτοκαλέας τη χώρα του […]

Σχολιάστε

