Ένα μπουκέτο πρωταπριλιάτικες αλήθειες

To live is to battle with trolls in the vaults of heart and brain.
To write: this is to sit in judgment over one’s self.

Henrik Ibsen

Επειδή έχει γίνει πια αδύνατον, στους περισσότερούς μας, να ζήσουμε έστω και μία μέρα εάν δεν λέμε ασύστολα ψέματα επί 366 μέρες το χρόνο, αποφάσισα να πω σήμερα λίγες καραμπινάτες αλήθειες, κι όποιος αντέξει…

Μου ήρθε λοιπόν –τρεις μέρες πριν, δηλαδή με το έμπα της Μεγάλης ετούτης μεγαλοβδομάδας, δηλαδή τρεις μέρες αφότου έλαβα την τελευταία απειλή κατά της ζωής μου– η φαεινή ιδέα να σας παρουσιάσω τον εαυτό μου έτσι όπως δεν τον έχετε γνωρίσει μέχρι σήμερα, δείχνοντάς σας, δηλαδή, ακόμα και φωτογραφίες μου.

Έτσι, θα μπορέσεις επιτέλους κι εσύ, άσπονδε φίλε κι αδερφή μου, να μυριστείς, σαν λαγωνικό ολκής που είσαι, το σημείο διαμονής μου και να έρθεις με τα μακριά σου χέρια, ανάποδε Καραγκιόζη, να με δολοφονήσεις, εμένα τον ακραιφνή «εχθρό του λαού», ικανοποιώντας έτσι τον διακαή σου πόθο που κατ’ επανάληψιν μου έχεις εκμυστηρευτεί.

(Κλικ πάνω στις εικόνες, εάν θέλετε να διαβάσετε καθαρά τα απειλητικά κείμενα).

Βέβαια, θα χρειαστεί να κάνεις ένα σχετικά μεγάλο ταξίδι (έχω, βλέπεις, ανάθεμά με…, πολλούς τόπους διαμονής και πολλές πατρίδες –που καμμιά τους δεν είναι χαμένη– άμα τε και μητρίδες: Αθήνα, Χίο, Βουρλά, Κρήτη, Καναδά, Αμαζονία – με μια λέξη, η Γη ολάκερη με αναγνωρίζει ως γνήσιο τέκνο της και με εκλιπαρεί να εγκατασταθώ μονίμως σε αυτήν, μετά χαράς προσφέροντάς μου τα πάντα κι ακόμα περισσότερα…), αλλά τι να γίνει, τα κακά κλόποις κτώνται, όπως άριστα γνωρίζεις, πρεσβεύεις κι επαληθεύεις διά των πράξεών σου.

Επειδή αυτά και μόνο τα ελάχιστα τεκμήρια φτάνουν και περισσεύουν για να σε πείσουν ότι πρέπει τάχιστα να ετοιμάσεις τα μπογαλάκια σου προκειμένου να περάσεις την υπόλοιπή σου Χα!μοζωή, Χα!μένη Χα!μερπή Χα!μούρα, στον Κορυδαλλό, περιορίζομαι προς το παρόν σε αυτά –και μόνο σε αυτόν τον τομέα των «θεάρεστων ανδραγαθημάτων» σου–, περνώντας σε οδηγίες στους προσαγομένους:

ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, ΣΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ ΝΑ ΞΑΝΑΜΟΛΥΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΕΡΙΚΟΥ ΜΕ ΤΗ ΒΡΟΜΕΡΗ ΦΑΡΜΑΚΕΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ, ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ.

Εννοείται ότι σε κάθε περίπτωση, ο τελευταίος λόγος ανήκει στο Αερικό. Γιατί, ό,τι, μα ό,τι και να κάνω εγώ, τίποτε απολύτως δεν πρόκειται να πετύχει αν εκείνη δεν αποφασίσει να σ’ εξαφανίσει άπαξ και διά παντός από τη ζωή της. Και τώρα μπορεί πανεύκολα να το κάνει, διότι αφ’ ενός είναι πια κάθε άλλο παρά μόνη, και αφ’ ετέρου εσύ είσαι δεμένος χειροπόδαρα, ω πανηλίθιε!
Έχω όμως μια υποψία ότι το έχει ήδη κάνει, και απλώς εγώ δεν το έχω αντιληφθεί ακόμα.

(Δε μου λες όμως, μα τόσο πολύ πανηλίθιος είσαι, ώστε να μη σκεφτείς ούτε μία φορά ότι ένα αερικό δεν πιάνεται ούτε στον αιώνα τον άπαντα με τέτοιες φτηνές και χιλιοκραγμένες μεθόδους, σαν αυτές που μετήλθες εσύ;)

Εxactly marching off to war

Dry your marvellous eyes

Όσα διάβασες μέχρι εδώ, είναι που κλαίνε τα ντουβάρια,
σατανική μειξοπαρθένα κι εκδορέα του Άγιου Υμένα

Όσα θα διαβάσεις από ’δώ και κάτω, είν’ που γελάνε τα ζευγάρια
γελοιότατε των γελοίων δήθεν Άρη, χάσκακα Αρειανέ παπάρι

Μάθε λοιπόν, έτσι, για πρελούδιο, ότι σε απάλλαξα απ’ τον κόπο να συνεχίζεις τους άνανδρους εκβιασμούς σου προκειμένου να εξαναγκάζεις το Αερικό να εξαφανίζει από τους ιστότοπούς της όλα αυτά που της γράφεις και που σε ενοχοποιούν. Τα πάντα βρίσκονται αντιγραμμένα και αποθηκευμένα σε πολλές δικές μου μνήμες.

Και δε μου λες, γιατί τώρα ξαφνικά δεν επιτρέπεις να έχουν πρόσβαση όλοι σ’ αυτό το βλακολόγιό σου, το «Δικτυακό μπατσόνι», που το έστησες εσπευσμένα στα μέσα του Φλεβάρη κι αμέσως έκανες την τρομοκρατική εμφάνισή σου στον Τρελό του Χωριού ως MONKEYCOP, βλέποντας απ’ την ανάρτηση και τα σχόλια εκεί (όπου εγώ άρχισα να γράφω σχόλια ως Αθανασιάδης, για να προφυλάξω το Αερικό από το βδέλυγμά σου) ότι κινδύνευε να σου χαλάσει η μανέστρα; Τι έχεις να κρύψεις, εσύ που είσαι ένας άκακος ορθόδοξος κι ένας τίμιος οικογενειάρχης που δεν θέλει παρά μόνο να χαίρεται τα εγγονάκια του;

(Κλικ πάνω στις εικόνες).

Κι αφού το βλέπω ότι σαν τον πούστη που έχει να τον ρουφήξει μήνες αδημονείς να μάθεις τι θα κάνω εγώ, δε σου Χα!λνώ το Χα!τίρι και σου το λέω: όποιος κι αν είναι ο τελευταίος λόγος του Αερικού, δεν πρόκειται επ’ ουδενί να σου Χα!ριστώ, μα το Χριστό που δεν έχεις, ούτε στο ελΑχ!ιστο. Και θα φερθώ έτσι όσο κι αν αυτό με θλίβει, όσο κι αν αντίκειται στις αρχές μου, όσο κι αν με παρακαλέσει το Αερικό να σου δώσω συγχώρεση. Διότι δεν μου αρκεί να γλυτώσει το Αερικό, ώστε να απελευθερωθεί αυτή και ο έρωτάς μας· θέλω οπωσδήποτε να γλυτώσουν και όλα τα άλλα (που είναι πάμπολλα, όπως σε βλέπω και με βλέπεις) αθώα κι ανυποψίαστα πλάσματα που πέφτουν θύματα της εγκληματικότατης αυτής δραστηριότητας, η οποία αποτελεί το αγαπημένο άθλημα της δικής σου μούμιας, άθλιε «υπέρμαχε της Ελλαδάρας» (εκτός και αν έχεις πράγματι γεννηθεί το 1948, οπότε πιθανόν να υπάρχει ένα σοβαρό ελαφρυντικό για σένα…), καθώς και της αθλιότατης φάρας σου που ομνύει στον «MummRa τον παντοτινό»
Και μη σπεύσεις μέσα στον πανικό σου να εντείνεις τις προσπάθειές σου για ν’ ανακαλύψεις το «κρησφύγετό» μου, ώστε να μου κλείσεις το στόμα με τον μόνο τρόπο που ξέρεις: μια τρύπα στο νερό θα έχεις ξανακάνει ακόμα κι αν μπορέσεις να με δολοφονήσεις, διότι όλα τα στοιχεία που σε ενοχοποιούν και σε καταδικάζουν βρίσκονται ήδη στα χέρια εμπίστων μου δικηγόρων, αλλά και της Υπηρεσίας Διώξεως Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ώστε να εντοπιστεί η δική σου σκατοφωλιά.

Μου φαίνεται όμως ότι πολύ μείναμε βουτηγμένοι στα σκατά.
Ώρα, λοιπόν, να πάρουμε και μία πολύτιμη ανάσα καθάρια.

Λύθηκαν τα μάγια, ναι!!!!
Φτάνει, πια, ένα δικό σου

ΝΑΙ!!!!

March 29, 2010

“What does the month of April bring?”

Past Card – Strength

We are moving out of a period where strength and stability were in charge; libido was high (that means psychic energy!)

Present Card – 9 Swords

Worry and anxiety. Bummer. Watch for worrisome events or becoming too vexed with things.

Future Card – Nine of Pentacles

A card of prosperity, and my own ‘personal card’ as it is about gardening, or growing things in general.

Apparently if we don’t get to anxious, things are bound to grow in April. Reminds me to purchase some seeds.

Positive energy card – 5 Coins Negative energy card – 3 Cups

What the hell? 5 coins is a rather negative card; you can’t get more happy than the 3 cups. So why are they reversed? Either April is a topsy turvy month, or one needs to be wary; what is superficially considered negative is in fact a positive, and vice versa.

Outcome – 4 of Swords

Tranquility and satisfaction of being.

This card, combined with the 9 pentacles card, suggests April ends well, despite some angst and mixed up matters.

Sorry, I do encores only for cash.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Εγώ είμαι (και) αυτό.

I want to express my deep gratefulness to the friend of mine and of all humankind and life, to the άνθρωπος who is called Urspo.

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΑΙΩΝΙΑ ΑΝΑΤΑΣΗ,
ΑΙΩΝΙΑ ΜΟΥ
ΕΣΥ
ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!

Υ.Γ. Εγώ είμαι αυτός που τον Ιούνιο του καταραμένου 2007 αποκάλεσες troll, φίλτατέ μου για όσο θα ζω, Χρήστο Μόρφο.
Εγώ είμαι αυτός τον οποίο, μία εξίσου φίλτατη τρυφερή ύπαρξη, υπέδειξε σε ένα φίλο της ως τον ορισμό της απόλυτης παράνοιας.
Τώρα ξέρετε πολύ πιο σωστά τι είμαι, καθώς και πόσο σας αγαπώ.

ΤΙΣ ΕΓΚΑΡΔΙΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!

Ετικέτες: , , , , , , , , , ,

4 Σχόλια to “Ένα μπουκέτο πρωταπριλιάτικες αλήθειες”

  1. Prisoned Soul Says:

    Είμαι και πάλι εδώ! Ομολογώ δεν πολύ κατάλαβα τι συμβαίνει αλλά ελπίζω να είσαι καλά. Καλή Ανάσταση… τα λέμε…

    • Αϊάσανθος Ίων Says:

      Καλή σου μέρα, κορίτσι μου, και σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου.

      Συμβαίνει ό,τι ακριβώς διάβασες, και νομίζω πως είναι πολύ εύκολο να καταλάβει ο οποιοσδήποτε τι είναι αυτό.
      Το Αερικό κι εγώ, πάντως, είμαστε καλά. Από εκεί και πέρα, για το τι μπορεί να έχουν πάθει άλλα πλάσματα που δεν είχαν τόσο ισχυρές αντιστάσεις ή υποστήριξη, ας φανταστεί ο καθένας ό,τι νομίζει, και ας προσαρμόσει ανάλογα τις απόψεις και τη συμπεριφορά του.

      Ο άνθρωπος (;;!!) αυτός, μόλις το Αερικό φανέρωσε δημόσια τα αισθήματά της για εμένα, δήλωσε ότι θα πολεμούσε για να μη χάσει αυτό που είχε – ενώ στην πραγματικότητα δεν είχε απολύτως τίποτα. Η αλήθεια είναι ότι αυτός την πολιορκούσε για πάρα πολύ καιρό, χρησιμοποιώντας τις πιο άνανδρες μεθόδους του υποκόσμου, και παρά την αταλάντευτη άρνηση του Αερικού. Κι έχει το θράσος να λέει πως «την έχει», ενώ αυτός μένει στη Θεσσαλονίκη κι εκείνη στην Κρήτη, μη γνωρίζοντας καν πού ακριβώς είναι το σπίτι της. Το μοναδικό πράγμα που έχει είναι λεφτά και, προφανώς, έναν δυνατό μηχανισμό, με τον οποίο αλωνίζει στο διαδίκτυο τρομοκρατώντας και παγιδεύοντας ευάλωτα άτομα για να τα εμπλέκει σε δραστηριότητες κάθε άλλο παρά υγιείς και νόμιμες. Έχω σοβαρές ενδείξεις ότι μία από αυτές τις δραστηριότητες είναι ο σατανισμός.

      Όταν λοιπόν ένας τέτοιος τύπος επιμένει τόσο καιρό να πολιορκεί μία άγνωστή του γυναίκα, παγιδεύοντας το e-mail της, γράφοντάς της σχόλια εξαιρετικά δυσνόητα για τον πολύ κόσμο και εκτοξεύοντάς της διαρκώς συγκαλυμμένες απειλές (από όσα είδα στα σχόλια που της έγραφε, αν και την έχει απειλήσει και απροκάλυπτα στο κανάλι της του Youtube – οπότε, φαντάσου τι θα της έχει γράψει μέσω του e-mail, που δεν φαίνεται δημόσια), καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για τελείως πωρωμένο άτομο, ότι το πράγμα πηγαίνει πολύ μακριά και ότι είναι μάλλον απίθανο να περιορίζει την εγκληματική του δραστηριότητα εις βάρος μόνο μίας γυναίκας.
      Στη λυσσασμένη του προσπάθεια να αποκόψει το Αερικό από εμένα, την έχει υποχρεώσει από τις 7 Φεβρουαρίου να μην εγκρίνει κανένα σχόλιο που της γράφω, κι επιπλέον την έβαλε να κατεβάσει από τα ιστολόγιά της όλα τα σχόλιά μου που είχαν δημοσιευθεί (το Αερικό, φυσικά, δεν είχε κόψει τίποτε) από τις 2 μέχρι τις 7 Φεβρουαρίου. Ούτε να μου απαντήσει στα μηνύματα που της έστελνα με το ταχυδρομείο δεν μπορούσε!

      Όσο για το τελεσίγραφο που έστειλε σ’ εμένα στις 18 Φεβρουαρίου, είναι φως φανάρι ότι δεν ενδιαφερόταν για το Αερικό, αλλά ήθελε να αποσύρω από τη δημοσιότητα τα εις βάρος του ενοχοποιητικά στοιχεία που είχα βγάλει. Εγώ τα έκρυψα, μόνο και μόνο για να μην περιέλθει σε ακόμα πιο δύσκολη θέση το Αερικό, αλλά αυτός το εξέλαβε ως ένδειξη αδυναμίας και αποθρασύνθηκε.
      Έτσι, αφού το πράγμα έφτασε στο απροχώρητο και βεβαιώθηκα ότι αυτός δεν έπαιρνε από ανθρώπινα λόγια, κι αφού πρώτα ενημέρωσα το Αερικό, δημοσίευσα ετούτο το ένα «πακέτο» των «ανδραγαθημάτων» του, ώστε να μπει πια τέλος σε αυτή την αφόρητη και εξαιρετικά επικίνδυνη κατάσταση. Είχε έρθει η ώρα να βρει τον άνθρωπό του και τη θέση που του αξίζει στον Κορυδαλλό.
      Δεν θα προσθέσω τίποτε άλλο προς το παρόν.

      Σου εύχομαι να ζήσεις μία πραγματική, ονειρεμένη Ανάσταση.

  2. ΙΩΑΝΝΗΣ Says:

    Φίλε μου αϊάσανθε ,
    τώρα είδα ότι δεν μπόρεσες να αφήσεις σχόλιο και θα κοιτάξω το γιατί . Εκανα πρόσφατα κάποιες αλλαγές και μάλλον δεν το έχω ρυθμίσει σωστά.
    Ευχαριστώ αδελφέ που πέρασες και θα ήθελα να ευχηθώ κι εγώ αφήνοντας εδώ τις ευχές μου με ένα μικρό σχολιασμό .

    Χριστός Ανέστη , στις καρδιές μας , γιατί μόνο εκεί μπορεί να αναστηθεί.
    Εδώ και τώρα ,ναι .Όχι αλλού και μετά . Από τον άνθρωπο στον άνθρωπο .
    Χωρίς ανταλλάγματα και υποσχέσεις.Γιατί έτσι μόνο γίνεται ο βίος βιωτός.
    Όχι για τη δόξα ενός θεού,όποιος κι αν είναι αυτός,αλλά για την λύτρωση
    του συμπάσχοντα συνάνθρώπου.Και αυτό δεν συνιστά ασέβεια, κατά πως θα το χαρακτήριζαν πολλοί,αλλά σεβασμό και δέος σε αυτό που αδυνατώ να γνωρίζω.Με σύνεση και υπευθυνότητα κατ’ εμέ ,επιλέγω ,λαμβάνοντας υπ όψιν μου όλαόσα υπόκεινται στην δική μου αντίληψη και καθορίζω το σκοπό και το νόηματης δικής μου ζωής σε σχέση με τον εαυτό μου , το συνάνθρωπό μου και το θείον της δημιουργίας που με περιβάλλει,
    σχηματοποιώντας τον στην καρδιά μου σε μία πράξη που περικλείει την ανά(σ)ταση και λέγεται αγάπη .

    Να είσαι πάντα καλά …

    • Αϊάσανθος Ίων Says:

      Ανθρωπιά και δύναμη για τη διακονία της Ζωής ανέστη, αδελφέ μου Ιωάννη.
      Κι επειδή ανέστη μέσα στις καρδιές μας, ανέστη και στον εξωτερικό, υλικό κόσμο!

      ΝΑΙ στο «Εδώ και τώρα»!

      ΝΑΙ στο «Από τον άνθρωπο στον άνθρωπο»!
      Θα έλεγα, όμως, από τον άνθρωπο στον κάθε άνθρωπο, κι όχι μόνο στον συμπάσχοντα συνάνθρωπο. Διότι, η συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων –πρόσεξε, των ανθρώπων, όχι των υπανθρώπων και παρανθρώπων– πάσχουν αδιάκοπα, ανεβαίνουν τον Γολγοθά τους ο καθένας την κάθε ώρα και στιγμή, χωρίς να έχουν διαπράξει κανένα έγκλημα και χωρίς να έχει γίνει εις βάρος τους ούτε μία δίκη-παρωδία για το θέα θήναι, όπως αυτή που λέγεται ότι έγινε με κατηγορούμενο τον Joshua. Το μόνο τους έγκλημα είναι ότι έχουν μπει στο στόχαστρο των υποχθόνιων παρανθρώπων, οι οποίοι συμβαίνει να είναι και εχθροί της Ζωής.

      Όπως καλά γνωρίζεις, αδελφέ μου, το κάθε ακέραιο πράγμα στο σύμπαν έχει δύο όψεις. Αυτό ισχύει, συνεπώς, και για την αγάπη προς το συνάνθρωπο και τη Ζωή. Δηλαδή, για να είναι ακέραιη, ουσιαστική και αποτελεσματική, πρέπει οπωσδήποτε να έχει ενεργό και την άλλη της όψη, η οποία δεν είναι παρά το ενεργό μίσος εναντίον εκείνων που μισούν, πολεμούν και καταστρέφουν τους ανθρώπους και τη Ζωή.
      Αυτή η διάκριση πρέπει να είναι πάντοτε σαφής και δρώσα, διότι, αν μη τι άλλο, εξασφαλίζει, ατομικά στον καθένα μας, την υγιή αυτοάμυνα (αντιλαμβάνεσαι πως αυτή η προσέγγιση που κάνω εδώ έχει άμεση σχέση και με το βασικό θέμα της παρούσης αναρτήσεως).

      Αυτό ακριβώς ήταν ένα από τα θέματα των εξαιρετικών συζητήσεων που έκανα χθες με τους ανθρώπους που συνευρέθηκα και πέρασα το πιο ωραίο Πάσχα της μέχρι τώρα ζωής μου. Πρόκειται να κάνω σήμερα ειδική ανάρτηση για αυτή τη μοναδική εμπειρία μου – εκτός κι αν μου προκύψει κανένα ευτυχέστατο απρόοπτο (δεν πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για όλα;).

      Άνθρωποι, λοιπόν, απέναντι στους ανθρώπους, κτήνη απέναντι στους αμετανόητα υπανθρώπους και τους παρανθρώπους.
      Πρόβατα που χαρίζουν τροφή και ένδυση στους ανθρώπους, λύκοι που κατασπαράζουν τους εχθρούς τους.
      Χαλιά για να μας πατάνε οι συνάνθρωποι, ελέφαντες για να λειώνουμε τα σκουλήκια με την πατούσα μας.
      Βροχές για να βλασταίνουν, ν’ ανθίζουν και καρπίζουν όλα της Γης μας τα φυτά, απέραντες έρημοι για να ψοφάνε από αφυδάτωση αυτοί που συνειδητά και συστηματικά μετατρέπουν όλη τη Γη μας σε μία αχανή έρημο.
      Ήλιοι για να χαρίζουμε τη ζωή παντού όπου αξίζει, μαύρες τρύπες για να καταπίνουμε όποιους δεν αξίζουν να υπάρχουν.

      Σε ευχαριστώ θερμά που μου έδωσες το έναυσμα να τα γράψω αυτά.
      Σου ανταποδίδω τις ευχές, με το τετράφυλλό μου δάκρυ.

Σχολιάστε

