Του Έρωτός μου η πνοή: Σ’ αγαπώ γιατί είσαι εσύ!! You’re blessed!!






toy-ervtos-moy-h-pnoh1

When I think of those East End lights, muggy nights
The curtains drawn in the little room downstairs
Prima Donna lord you really should have been there
Sitting like a princess perched in her electric chair
And it’s one more beer and I don’t hear you anymore
We’ve all gone crazy lately
My friends out there rolling round the basement floor

And someone saved my life tonight sugar bear
You almost had your hooks in me didn’t you dear
You nearly had me roped and tied
Altar-bound, hypnotized
Sweet freedom whispered in my ear
You’re a butterfly
And butterflies are free to fly
Fly away, high away, bye bye

I never realised the passing hours of evening showers
A slip noose hanging in my darkest dreams
I’m strangled by your haunted social scene
Just a pawn out-played by a dominating queen
It’s four o’clock in the morning
Damn it listen to me good
I’m sleeping with myself tonight
Saved in time, thank God my music’s still alive

And I would have walked head on into the deep end of the river
Clinging to your stocks and bonds
Paying your H.P. demands forever
They’re coming in the morning with a truck to take me home
Someone saved my life tonight, someone saved my life tonight
Someone saved my life tonight, someone saved my life tonight
Someone saved my life tonight
So save your strength and run the field you play alone

Come stop your crying
It will be all right
Just take my hand
Hold it tight

I will protect you
from all around you
I will be here
Don’t you cry

For one so small,
you seem so strong
My arms will hold you,
keep you safe and warm
This bond between us
Can’t be broken
I will be here
Don’t you cry

Cause you’ll be in my heart
Yes, you’ll be in my heart
From this day on
Now and forever more

You’ll be in my heart
No matter what they say
You’ll be here in my heart, always

Why can’t they understand
the way we feel
They just don’t trust
what they can’t explain
I know we’re different but,
deep inside us
We’re not that different at all

And you’ll be in my heart
Yes, you’ll be in my heart
From this day on
Now and forever more

Don’t listen to them
‘Cause what do they know
We need each other,
to have, to hold
They’ll see in time
I know

When destiny calls you
You must be strong
I may not be with you
But you’ve got to hold on
They’ll see in time
I know
We’ll show them together

Cause you’ll be in my heart
Yes, you’ll be in my heart
From this day on,
Now and forever more

Oh, you’ll be in my heart
No matter what they say
You’ll be in my heart, always
Always

Close your eyes
Have no fear
The monsters gone
He’s on the run and your daddy’s here

Beautiful, beautifulbeautifulBeautiful
Beautiful, beautiful
Beautiful Boy

Before you go to sleep
Say a little prayer
Every day in every way
It’s getting better and better

Beautiful
Beautiful, beautiful
Beautiful Boy

Out on the ocean sailing awayout on the ocean sailing awayaway
I can hardly wait
To see you to come of age
But I guess we’ll both
Just have to be patient
‘Cause it’s a long way to go
A hard row to hoe
Yes it’s a long way to go
But in the meantime

Before you cross the street
Take my hand
Life is just what happens to you
While your busy making other plans

Beautiful
Beautiful, beautiful
Beautiful Boy
Darling
Darling
Darling Sean

Ετικέτες: , , , , , ,

8 Σχόλια to “Του Έρωτός μου η πνοή: Σ’ αγαπώ γιατί είσαι εσύ!! You’re blessed!!”

  1. Αϊάσανθος Ίων Says:

    Το ποίημα «Του έρωτός μου η πνοή» «κοιμόταν» πολύ καιρό στα συρτάρια μου και αποφάσισα να το δημοσιεύσω για χάρη ενός δεκαπεντάχρονου παιδιού, το οποίο μου απάντησε για να αντικρούσει ένα σχόλιό μου σε άρθρο του Pathfinder για το πείραμα «Νέστωρ». Ελπίζω να μη θεωρηθώ ανώμαλος παιδεραστής.

    Τώρα (8 Απριλίου 2010), ενσωματώθηκε σε αυτή την τελευταία ανάρτησή μου, επειδή ταιριάζει με το πνεύμα της κι εμπλουτίζει έτσι την αφιέρωση, που υποβόσκει βοώσα, σε κάποια τέως φυλακισμένη ψυχή.

  2. hackaday Says:

    Όμορφη γραφή. Καλή εβδομάδα.

  3. Αϊάσανθος Ίων Says:

    Να είσαι καλά, φίλε μου.
    Εάν σου αρέσει η ποίηση, έχω δημοσιεύσει και το «Ήταν κάποτε μια φλέβα». Ξέρω πως ο χρόνος του καθενός μας είναι πολύ περιορισμένος, αλλά σκέφτηκα να σου το αναφέρω επειδή θεωρώ πως έχει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
    Καλή εβδομάδα και σ’ εσένα.

  4. hackaday Says:

    Καλή χρονιά.

  5. Prisoned Soul Says:

    Υπέροχα και τα τραγούδια και οι εικόνες… Να σαι καλά!!! Με ταξίδεψαν, όπως και άλλες αναρτήσεις σου…

    Το ξέρω άργησα να μπω, αλλά οικογενιακές υποχρεώσεις με κράτησαν όλη μέρα από νωρίς το πρωί εκτός σπιτιού…
    Να χεις ένα όμορφο βράδυ…
    Φιλιά!

    • Αϊάσανθος Ίων Says:

      Σε ευχαριστώ!

      Είναι η μέρα σου ν’ αργείς, φαίνεται!
      Σημασία έχει να είσαι καλά, πολύ καλά!
      Να είσαι καλά, κι ας αργείς όσο θέλεις!
      Κι αν μου το έλεγες, θα ’μουν κι εγώ ακόμα καλύτερα!

      Φιλιά!!

  6. Prisoned Soul Says:

    Χρειάστηκε πολλή δύναμη για να το κάνω όλο αυτό…

    Να διαγράψω το blog μου, να συντάξω αυτό το αποχαιρετιστήριο e-mail… (το οποίο σου αφήνω εδώ γιατί χάλασε το mail μου και δεν κατάφερα να στο στείλω)

    Καλέ μου Θανάση,

    Ήταν πολύ όμορφη και κολακευτική η σημασία που μου έδωσες και τα αισθήματα που μου φανέρωσες πως νιώθεις αλλά είχες δίκιο σε ένα πράγμα… δένομαι πολύ και γρήγορα, κάτι που πρέπει να σταματήσω…

    Με έκανες να νιώσω πολλά όμορφα πράγματα αλλά όπως σου είπα όταν μιλήσαμε δεν έψαχνα για βαθιές αληθινές σχέσεις όταν έφτιαξα το ιστιολόγιό μου, εσύ αυτό το ανέτρεψες και σε ευχαριστώ!!!

    Μέσα σε λίγο καιρό με έκανες να νιώσω τη χαρά να αναβλίζει από μέσα μου και την αγάπη να ανθίζει!

    Δεν γίνεται όμως να συνεχίστει αυτό. Αρχικά ήταν κάτι συναρπαστικό, υπέροχο αλλά τώρα με φορτώνει αγχος.

    Δεν έχει μέλλον και πρέπει στην ηλικία μου να κάνω κάτι που να μου προσφέρει το μέλλον, όπως το να αφοσιωθώ στα μαθήματά μου και να χτίσω μια κάποια καριέρα για να μπορέσω να ανεξαρτητοποιηθώ.

    Θα μπορούσα άνετα να τα συνεχίσω όλα και να παίξω μαζί σου αλλά ήμουν και θέλω να είμαι πάντα ειληκρινής στις σχέσεις μου… Επίσης υπήρξε κάποιος που έπαιξε στο παρελθόν μαζί μου και ξέρω πως είναι… δεν θα μπορούσα να ανεχτώ τον εαυτό μου αν έκανα κάτι τέτοιο και ειδικά σε έναν άνθρωπο σαν κι εσένα που του αξίζουν πολλά.

    Μην μου τηλεφωνήσεις, δεν θα απαντήσω… θα εξαφανιστώ και καλά θα κάνεις να πεις πως δεν υπήρξα…

    Δεν θέλω να σε στενοχωρίσω με αυτό μου το μήνυμα αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς…

    αντίο από μία φυλακισμένη ψυχή που της έδωσαν το κλειδί της αποφυλάκισης μα όσο τρελό κι αν είναι αυτό, δεν το θέλει…

  7. Ο μικρός Μεγάλος Πρίγκιπας και η επόμενη μέρα του « Έστε Άξιοι Says:

    […] τους. Δεν αντιλαμβάνονται, τα δύστυχα, ότι κρατούν την ψυχή τους φυλακισμένη κι έτσι αδυνατούν να κατανοήσουν του έρωτός μου την […]

Σχολιάστε

