Μικρός προσωρινοσυννεφιασμένος αποχαιρετισμός

Ετικέτες: , , , , ,

3 Σχόλια to “Μικρός προσωρινοσυννεφιασμένος αποχαιρετισμός”

  1. kalypso Says:

    που πας καλε;
    καλημερουδια!!

    • Αϊάσανθος Ίων Says:

      Να έχεις όλα τα καλά του κόσμου, αγαπημένο μου κορίτσι, που ήρθες και μου έγραψες αυτές τις λεξούλες ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ! ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ, ΣΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ! Διότι με το σχολιάκι σου αυτό, έγινες ένα ανέλπιστο δώρο-σωσίβιο εξ ουρανού για εμένα! ΝΑΙ! Διότι ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΣΟΥ, μου ήρθε μια ΑΣΥΛΛΗΠΤΗ κατραπακιά, κι εκεί που ήμουν θαύμα, έφτασα προς στιγμήν στο σημείο να σκεφτώ να κόψω τις φλέβες μου με ένα από τα δύο κοπίδια που έχω στο συρτάρι μου και, πέραν αυτού, βρέθηκα ξαφνικά -και χωρίς να έχω φταίξει σε τίποτα (εκτός κι αν το να είσαι ειλικρινέστατος και συνεπέστατος με τους ανθρώπους αποτελεί παράπτωμα που πρέπει να τιμωρείται!…)- αντιμέτωπος με μία αγνώστων διαστάσεων ταλαιπωρία, η οποία δεν αποκλείεται να εξελιχθεί και σε αληθινή τραγωδία για εμένα, όσο και αν εγώ σταθώ ψύχραιμα, συνετά κι εποικοδομητικά.
      Ασφαλώς όλα αυτά θα σου φαίνονται από ακατανότητα έως τρελά, όμως έτσι ακριβώς έχουν αυτή τη στιγμή τα πράγματα για εμένα, και δυστυχώς δεν μπορώ να σου εξηγήσω από εδώ περισσότερο. Εάν τυχόν βρίσκεσαι στην Αττική, θα με έκανες σχεδόν ευτυχή αν μου έλεγες να συναντηθούμε, στο ελάχιστο χρονικό περιθώριο που έχω στη διάθεσή μου. Ειδάλλως, ένα σου τηλεφώνημα θα μου προσέφερε επίσης μια πολύ ισχυρή τόνωση, ετούτη τη φρικτή ώρα που περνάω (και που δεν ξέρω πόσο θα διαρκέσει).
      Σου απαντώ τώρα, αφού πριν σου ζητήσω συγγνώμη που σε ζάλισα, ότι δεν «πάω», αλλά «ήρθα». Συγκεκριμένα, ήρθα σήμερα το πρωί στην Αθήνα από την Ιεράπετρα – αλλά με την αναπάντεχη σημερινή εξέλιξη, με βλέπω να ξαναφεύγω αύριο βράδυ για εκεί… Δεν το έχεις καταλάβει ότι έχω αποφασίσει να εγκατασταθώ μόνιμα εκεί; Και αυτό που σου έχω γράψει πριν από τόσες μέρες για την «αγκαλιά μας», εκεί σου έλεγα ότι θα κινηθώ για να την ξεκινήσουμε. Έχω βεβαιωθεί πως είναι ο καταλληλότερος τόπος, παρά τις ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ διαψεύσεις και απογοητεύσεις που ήδη μου χάρισαν μερικοί Ιεραπετρίτες.
      Μια τέτοια απίστευτη διάψευση-απογοήτευση από έναν Ιεραπετρίτη είναι αυτή που μου προκάλεσε τη σημερινή φοβερή νέα περιπλοκή. Συγκεκριμένα, δεύτερος ιδιοκτήτης σπιτιού με τον οποίο είχα συμφωνήσει για να νοικιάσω το σπίτι του και να εγκατασταθώ εκεί, και στον οποίο είχα πληρώσει και την εγγύηση, μου λέει στα καλά καθούμενα πως δεν μπορεί να μου το νοικιάσει, προβάλλοντας κάτι γελοίες (πούστικες, είναι το σωστό) δικαιολογίες. Μάλιστα, πριν φύγω εχθές από εκεί, του τηλεφώνησα και τον ερώτησα πότε θα έφευγε από το σπίτι ο προηγούμενος ενοικιαστής (που είναι ένας δεύτερος ξάδελφός του), και αυτός μου απάντησε, «ΑΥΡΙΟ, ΔΕΥΤΕΡΑ». Και σήμερα, που λες, μου τηλεφωνεί και μου λέει: «Ξέρεις, φίλε μου, ο ξάδερφός μου αποφάσισε να μείνει στο σπίτι για άλλους έξι μήνες»!!!!!!!!!!!!

      Μετά και από αυτά τα τελευταία που σου έγραψα, γλυκιά μου Καλυψώ, πιστεύω ότι πήρες μία ιδέα του τεράστιου προβλήματος που μου ξανα-ανέκυψε παντελώς άδικα, και να κατάλαβες πόσο σε ευγνωμονώ για αυτό το εξ ουρανού σχόλιο-σωσίβιό σου, καθώς επίσης πόσο μεγάλη ανάγκη έχω τουλάχιστον να σε ακούσω από τηλεφώνου.

      Σε φιλώ.

  2. αλέξανδρος ανδρουλάκης Says:

    Η μπέσα, για κάποιους είναι άγνωστη λέξη.
    Γι΄αυτό υπάρχουν και τα άχαρα «συμβόλαια».

    Τώρα την καλοκαιριά πάντως, πρέπει ν΄αλλάξεις το «κυριακάτικο» ρεπερτόριό σου.
    πχ «Κυριακή γιορτή και σχόλη να΄ταν η ζωή μας όλη, κλπ»

Σχολιάστε

