Ο μικρός Μεγάλος Πρίγκιπας και η επόμενη μέρα του

Η παρούσα ανάρτηση αφιερώνεται σε όλα τα λουλουδάκια, και των δύο φύλων και όλων των ηλικιών, που ανθίζουν κι ευωδιάζουν ολόγυρά μου τους τελευταίους μήνες -είτε στην πραγματική ζωή είτε μέσα από το διαδίκτυο-, και με έχουν κάνει να τρέχω λαχανιασμένος όλα να τα χαϊδεύω, να τους τρυφερομιλάω, να τα ποτίζω, να τα φροντίζω, να τα ορμηνεύω. Κι αν κρίνω από τις αντιδράσεις τους, φαίνεται πως τα καταφέρνω θαυμάσια, παρ’ όλο που μερικές φορές δίνω την εντύπωση του ασυνεπούς.

Υπάρχουν, βέβαια, κι ελάχιστα λουλουδάκια που παίρνουν την κάθε μου κίνηση θεόστραβα κι ανάποδα, αλλά ευτυχώς είναι τόσο λίγα, που ούτε το… ποσοστό εισόδου στη Βουλή δεν συγκεντρώνουν (αν και, εδώ που τα λέμε, ίσως μόνο γι’ αυτό το «ευαγές ίδρυμα» είναι κατάλληλα…). Είναι ηλίου φαεινότερον ότι το «ανάποδα» τους έχει επιβληθεί σε τέτοιο σημείο, που το ‘χουν πάρει για την αληθινή τους φύση, και μόλις κάνω εγώ κάτι που δείχνει να το αμφισβητεί, αυτά τα λουλουδάκια νοιώθουν μιαν αβυσσαλέα ανασφάλεια και, μες στον πανικό που τα κυριεύει, στρέφονται ασυλλόγιστα εναντίον μου και με ανακηρύσσουν εχθρό τους. Δεν αντιλαμβάνονται, τα δύστυχα, ότι κρατούν την ψυχή τους φυλακισμένη κι έτσι αδυνατούν να κατανοήσουν του έρωτός μου την πνοή, ότι αυτό που έχουν από χρόνια κάνει άσπονδο εχθρό τους, είναι ο ίδιος τους ο εαυτός… Στην πραγματικότητα, αυτά τα λουλουδάκια έχουν αποκλείσει, με τα δικά τους χέρια, από την ύπαρξή τους τον ίδιο τον εαυτό τους. Και μόλις τα βρίσκει ένα γερό εξωτερικό «ζόρι», κάνουν στον «υπαίτιο» ακριβώς εκείνο που έχουν κάνει στον εαυτό τους – γιατί, κακά τα ψέματα, σχεδόν πάντα κρίνουμε τους άλλους εξ ιδίων και τους αντιμετωπίζουμε έτσι όπως αντιμετωπίζουμε τον εαυτό μας…

Το φαινόμενο αυτό επαναλήφθηκε, δυστυχώς, ανάμεσα στο Αερικό κι εμένα: Η αυτοαποκλεισμένη Μαρία, μόλις άρχισα εγώ να της ασκώ μία πίεση για να ξεκαθαρίσει η σχιζοφρενική κατάσταση που εκείνη προκάλεσε ανάμεσά μας, έπιασε να αποκλείει εμένα από τους σχολιαστές της, ακόμη και στο κανάλι της με τα βίντεο, και να μου απαντά με αχαρακτήριστες ύβρεις στην προηγούμενη (προχθεσινή) ανάρτησή μου, με την οποία της έδειχνα ότι δεν θα μπορούσε με τίποτε να με φιμώσει και στρεφόμουν πλέον ανοιχτά εναντίον της. Καθώς όμως εγώ δεν είχα τίποτε να κρύψω, μια και δεν είχα κάνει τίποτε το μεμπτό απέναντί της, εκείνη έχασε ολότελα την ψυχραιμία της και απέκλεισε ξανά τον εαυτό της, αυτήν τη φορά από το… διαδίκτυο, εξαφανίζοντας (και αυτή…) τα ιστολόγιά της και το κανάλι που είχε στο youtube! Και βρέθηκα εγώ τώρα ν’ αγωνίζομαι να βάλω λυτούς και δεμένους για να την βρουν, ή τουλάχιστον να επικοινωνήσουν μαζί της, προκειμένου να την στηρίξουν ψυχολογικά και να την προλάβουν από κανένα απονενοημένο διάβημα… Διότι, όποια κι αν είναι και ό,τι και να μου έχει κάνει, δεν παύει να είναι ένας άνθρωπος, κι εγώ ούτε θέλησα ποτέ να της κάνω κακό, ούτε τώρα να εκδικηθώ – και το ότι θα την στείλω στα δικαστήρια, θα το κάνω για άλλους λόγους… Τι ειρωνεία! Να προβάλλει η πιθανότητα εγώ, που έχω παίξει τη ζωή μου κορώνα-γράμματα για να σταθώ στο πλευρό της, να συντείνω τελικά στο χειρότερο που θα μπορούσε να της συμβεί!… Να της κάνω εγώ εκείνο για το οποίο εφιστούσα την προσοχή στην πρώτη παράγραφο του «Παράξενα γεγονότα, παράξενες σκέψεις»!…

Ας είναι… Ποτέ δεν είναι αργά. Και ποτέ εμείς οι άνθρωποι δεν πρέπει ν’ αντιμετωπίζουμε αυτά τα λουλουδάκια εχθρικά η εκδικητικά, αφού ο καθένας από εμάς, κάποιες φάσεις της ζωής του τις έχει περάσει έτσι ανάποδα, και χρειάστηκε τεράστιος αγώνας, ή σκανδαλώδης τύχη (αν και τίποτε δεν είναι τυχαίο…), για να μπορέσουμε να φέρουμε το κεφάλι πάνω και τα πόδια πάλι κάτω.
Έτσι κι αλλιώς, ο χρόνος κυλάει όλο και πιο αποφασιστικά προς όφελός μου – προς όφελός μας, δηλαδή. Τι εννοώ; Ότι για κάθε ένα λουλουδάκι που ξυπνάει ένα μαύρο πρωινό πολύ ανάποδα και με ανακηρύσσει εχθρό του, δεκάδες άλλα λουλουδάκια ξυπνούν την ίδια μέρα ολόισια και σε θέση να νοιώθουν το ξεχωριστό πάμφωτο μεγαλείο αυτής της μέρας, και με κάνουν όχι μόνο φίλο επιστήθιο, αλλά και πολλά περισσότερα πράγματα.

Ο χρονικός ορίζοντας ετούτης της ανάρτησης-αφιέρωσης, όμως, εκτείνεται σ’ ολόκληρη την έως τώρα μισή ζωή μου. Απευθύνεται, δηλαδή, και σε όλα τα λουλουδάκια που κατά το πρόσφατο ή απώτερο παρελθόν μου με αγάπησαν και τ’ αγάπησα, χωρίς όμως ποτέ μέχρι σήμερα να μπορέσει αυτή η αγάπη μας να «ολοκληρωθεί» (από υπαιτιότητα δική τους αλλά και, φυσικά, δική μου), με τον δικό της τρόπο η καθεμιά. Αισθάνομαι τώρα την υποχρέωση να αναφέρω συγκεκριμένα τα πιο σημαντικά από αυτά.
Είναι ο Μίμης, ο Στέλιος, ο Γιάννης, ο Δημήτρης, ο Σάκης από τα παιδικά και σχολικά μου χρόνια, η ζαχαρένια καρδιτσοπούλα η Πόπη από το φροντιστηριακό μου εξάμηνο για τις εισαγωγικές εξετάσεις στο πανεπιστήμιο, η οποία, με τον έρωτα που μου είχε εμπνεύσει, έγινε αιτία να φάω το πιο απολαυστικό μουσκίδι της ζωής μου ένα βροχερό βράδυ, η Ρούλα από τα πανεπιστημιακά μου χρόνια, και η Έλλη της ίδιας εποχής η οποία κατάγεται απ’ τη δωδώνεια Ήπειρο, είναι η Λουίζα η εύοσμη πλην όμως άτυχη, με την οποία ήμαστε συνάδελφοι στη φάμπρικα, είναι η -ωραία, ναι- Ελένη που τόσα χρόνια τώρα πνίγεται και χάνεται μέσα στην ίδια την ωραιότητα της ψυχής της, είναι το πρώην αγόρι της, με τον οποίο εμείς παραμένουμε καλοί φίλοι αλλά ο ίδιος αδυνατεί ακόμη να γίνει φίλος με τον εαυτό του, είναι η Βάσω που εδώ και δεκαέξι χρόνια δεν έχει δώσει την απαραίτητη προσοχή στο «δυνατά δυνατά γίναν όλα δυνατά τ’ αδύνατα» που της είχα πει τότε εγώ, είναι ο σύζυγός της κι επίσης αγαπητός φίλος που προς στιγμήν νόμισε ότι ήθελα να του «φάω» τη γυναίκα ενώ παρέβλεπε το γεγονός ότι ο αδελφός του ήθελε να τον σκοτώσει για τα περιουσιακά τους, είναι η Κωνσταντίνα που νικά με του Έρωτος το σθένος,
είναι ο Δημήτρης ο οικολόγος που ήθελε να στειρωθεί για να μη συμβάλει στον υπερπληθυσμό της Γης(!), αλλά και για να μη χάσει την «ελευθερία» του να κάνει διαρκώς ταξίδια, είναι ο Θοδωρής ο «Δεν έχω πρόβλημα» και η χαρισματική γυναίκα του… Ασφαλώς είναι κι άλλοι, που αυτή τη στιγμή τους λησμονώ.
Είναι, επίσης,
όλα τα αγαπημένα μου αδέλφια, με πρώτο και καλύτερο τον αδελφό μου, είναι ο άνθρωπος στον οποίο χρωστάω σχεδόν τα πάντα για το ότι έχω φτάσει εδώ που έχω φτάσει τώρα, η πρώην σύζυγός μου, και είναι, πάνω απ’ όλους ως παραλήπτης ετούτης της αφιέρωσης, το καταπληκτικό μελανούρι που μου πρωτογνώρισε τον «Μικρό πρίγκιπα», το πρώτο Μεγάλο και Αληθινό Λουλουδάκι της ζωής μου,
η
Ελεάνα.


Το επόμενο βίντεο αξίζει να περάσετε στο youtube για να το απολαύσετε, διότι στις πληροφορίες του έχει και ένα πάρα πολύ ωραίο απόσπασμα από το βιβλίο του Σαιντ Εξυπερύ (κάνετε κλικ στα βελάκια που υπάρχουν κάτω απ’ το βίντεο).


Οι στίχοι του τραγουδιού στο υπέροχο επόμενο βίντεο παριστάνουν με εκπληκτική ενάργεια το «ανάποδα» – σύμφωνα, τουλάχιστον, με τη δική μου λογική. Ακούστε το, και κάνετε τις δικές σας κρίσεις.

Προσέξατε και τον τίτλο του cd; «Η Γη είναι επίπεδη». Σαφέστατα, ο τίτλος αυτός απηχεί τις αυθαίρετες, υποβολιμαίες και ιδιαίτερα επικίνδυνες «επιστημονικές ανακαλύψεις» των «σοφών» της NASA -ένας εκ των οποίων είναι και ο κύριος Νανόπουλος- ότι το σύμπαν είναι επίπεδο, καθώς και τις «μεταμοντέρνες» τού «πολύ» κυρίου Τόμας Φρίντμαν, ο οποίος θέλει να κάνει όλη την οικουμένη και την ανθρώπινη ζωή επίπεδη σαν οθόνη, και γι’ αυτό κλαίει και οδύρεται που η Ελλάδα μας είναι ακόμα πολύ καμπύλη και, ως εκ τούτου, χρειάζεται να… ισοπεδωθεί!
Και ποιος έχει επιλέξει, παρακαλώ, ετούτο τον τίτλο για το cd; Ένας… Διόνυσος! Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου!…
Όταν βλέπω τέτοια πράγματα, ΑΣΦΥΚΤΙΩ!!
Και πετάγομαι αμέσως έξω, να πάρω καθαρό αέρα και να δω κανένα αστέρι στον ανέφελο ουρανό μας να πέφτει, ώστε να κάνω άλλη μία ευχή!…

Ευτυχώς, υπάρχουν –πάντα– άνθρωποι, οι οποίοι λένε το σωστό ακόμα κι όταν κάνουν λάθος! Ένας τέτοιος, για παράδειγμα, είναι ο συντάκτης του κατατοπιστικού μικρού κειμένου στο ebooks.gr για το βιβλίο του κυρίου Φρίντμαν «Ο κόσμος είναι επίπεδος», ο οποίος αρχίζει το κείμενό του με αυτήν εδώ τη φράση: «Στην αυγή του 2ου αιώνα ο Φρίντμαν πιστεύει ότι…» Πολύ σωστά το έγραψε ο άνθρωπος: Με τα κηρύγματά του, ο κύριος Φρίντμαν θέλει να πισωγυρίσει τον κόσμο στον προθάλαμο του Μεσαίωνα – για την ακρίβεια, τα αφεντικά του θέλουν. – ΛΑΘΟΣ! ΛΑΘΟΣ! Ο ΚΥΡΙΟΣ ΦΡΙΝΤΜΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΕΘΝΗΣ ΜΕ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ! – Μήπως μπορεί κανένας, παρακαλώ θερμά, να μου υποδείξει ΜΙΑ βρομιά, απάτη, εγκληματική πράξη ευρείας κλίμακας κ.λπ., η οποία να μην έχει ενορχηστρωθεί από ετούτου
ς τους «χαρισματικούς περιούσιους»; Σας μιλάω εν τιμή, έχω πάθει την πλάκα μου με αυτό το φαινόμενο, κι εξήγηση δυσκολεύομαι πάρα πολύ να δώσω! Τείνω, όμως, στις εξής δύο εκδοχές: Είτε οι άνθρωποι πάσχουν από κάποια βαρύτατη και αιωνίως ανίατη ψυχοπνευματική ασθένεια, είτε η ανάπτυξη του εγκεφάλου τους έχει παραμείνει στάσιμη στο πρώτο εξελικτικό στάδιο, αυτό που ονομάζεται ερπετικό, και δεν έχει προχωρήσει ούτε στο δεύτερο, το παλαιοθηλαστικό, ούτε φυσικά στο τρίτο, το νεοθηλαστικό (νεοφλοιό), το οποίο είναι αυτό που προσιδιάζει στον άνθρωπο!
Όπως υπάρχουν και -πολύ περισσότεροι- άνθρωποι, οι οποίοι λένε το σωστό χωρίς να κάνουν λάθος. Σας έχω στον επόμενο σύνδεσμο δύο από αυτούς. Ν’ αγιάσει το στόμα σου, Σταύρο μου, και το δικό σου, Τάκη!

Αστέρια πέφτουν αμέτρητα κάθε βράδυ
βγες έξω δες τα και κάν’ την ΕΥΧΗ ΣΟΥ
κάν’ τηνε μ’ όλη την παντοδύναμη την ψυχή σου
να την πιστέψεις να την νταντέψεις ίδιο παιδί σου
ο ίδιος εσύ να γίνεις η ευχή σου
– αυτό ήταν! έσβησε κάθε σκοτάδι
– στο χέρι σου ήταν! τώρα δεν έχεις κανένα ψεγάδι
τίποτα πια στη ζωή σου δεν είναι ρημάδι!

Ετικέτες: , , , , , , , ,

Ένα Σχόλιο to “Ο μικρός Μεγάλος Πρίγκιπας και η επόμενη μέρα του”

  1. ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ Says:

    Aναγγέλθηκε ξανά η επερχόμενη ΕΚΡΗΞΗ του ηφαιστείου Κάτλα, ΠΟΛΥ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ από του Εγιαφιαλαγιόκουλ, άρα ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!
    ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ-ΚΑΛΑ ΜΟΝΩΜΕΝΟΙ σταύλοι ΤΩΡΑ!!!

    2nd Iceland volcano issues warning
    May 27, 2010
    LONDON – A second, much larger volcano in Iceland is showing signs that it may be about to erupt, scientists have warned.
    http://www.msnbc.msn.com/id/37371442/ns/world_news-europe

    The eruption of the Eyjafjallajoekull volcano in Iceland, and the travel chaos it has caused, is only a «small rehearsal», according to Iceland’s President Olafur Grimsson.
    The larger Katla volcano, right next to it, usually erupts every century, and the last eruption was in 1918, he said. http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/newsnight/8631343.stm

    Μας απειλούν έντεκα επικίνδυνα ηφαίστεια!
    Σε περίπτωση παρατεταμένης έκρηξης αναμένεται- εκτός από την απαγόρευση των πτήσεων- ένα φαινόμενο που ονομάζεται «ηφαιστειακός χειμώνας» κατά το οποίο το νέφος τής τέφρας εμποδίζει την ηλιακή ακτινοβολία να φτάσει στη Γη.
    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artid=4571465

    Times: ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΩΝ ΝΕΦΩΝ-ψύξης
    Sunday Times
    May 16, 2010
    Scientists forecast decades of ash clouds
    http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article7127706.ece

Σχολιάστε

