Πουλημένη γυφτοπούλα


Το ποίημα που ακολουθεί αφιερώνεται στους τέσσερεις Μιχαλιούς που έχω γνωρίσει στην Κρήτη, και με τους οποίους έχω ήδη επικοινωνήσει τόσο βαθιά, όσο δεν έχω μπορέσει να το πετύχω με πολλούς άλλους παρ’ όλο που το προσπαθώ δεκαετίες ολόκληρες. Έτσι ευανάγνωστα που μου επέτρεψαν να κάνω σ’ αυτούς τα σωθικά μου, θα μπορούσα να πω ότι αποτελούν μία αληθινή Αγία Τριάδα plus one, εάν δεν υπερτερούσε μέσα σ’ αυτήν τόσο πολύ το αρσενικό στοιχείο!…

Θέλω και από εδώ, λοιπόν, να τους πω ένα απέραντο, όσο και φτωχό ακόμη,

Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ ΩΕ Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ ΩΕ Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω.

Μια γυφτοπούλα είμαι αδικημένη
μια ομορφιά πτερόεσσα που κελαηδεί
πάνου στα σίδερα όμως καρφωμένη
– φτιασιδωμένη ανόητα καλλονή

Οι λέοντες με τρώνε με σπαράζουν
ολόγυρα τα στίφη θαμπωμένα αλαλάζουν
οι μπάτσοι κυνηγούν με κι άγρια κράζουν
της μοίρας μου τα βρόχια με ρημάζουν

Μια γυφτοπούλα είμαι πουλημένη
στου Χάρου το παζάρι το φτηνό
γιατί έτσι το επιθύμησ’ η ειμαρμένη
– ν’ αντισταθώ νιονιό δεν έχω εγώ

Τα σύννεφα με βρέχουν με μουσκεύουν
οι καύσωνες τη σάρκα μου σμιλεύουν
θάλασσας έλικες επάνω μου χορεύουν
οι αέρηδες με βλέπουν κι αγριεύουν

♣♣ ♣♣

Μια γυφτοπούλα είμαι προικισμένη
που ελεημοσύνη κάνει πως ζητεί
αφ’ υψηλού γελάνε οι τυφλωμένοι
μα στα κρυφά εκεί γιορτάζει η Ζωή
η πεμπτουσία που είναι εγώ κι εσύ

Σας έχω στη συνέχεια ένα αξέχαστο τραγούδι με τον ίδιο τίτλο, εκτελεσμένο από τον… θηλυκό -και κάθε άλλο παρά έκπτωτο…- βασιλιά που φέρει το όνομα Κάρολος.

Εάν επιθυμείτε να απολαύσετε το υπέροχο αυτό κομμάτι ζευγαροεκτελεσμένο από την εν λόγω Άνασσα και τον πιστό τροβαδούρο της, ο οποίος μάλιστα δεν σταματάει ούτε στιγμή να… κόβει και να ράβει, κάντε ένα απλό κλικ εδώ.

Κι εγώ, τώρα, σας φιλώ όλες και όλους, κάπου εδώ!…

Κι αύριο έχει ο μήνας τέσσερεις, ημέρα Παρασκευή!…
Μου μένουνε πια, ύστερα, μέρες μία και μία!!

Ετικέτες: , , , , , ,

Σχολιάστε

