Ένα απέριττο ξημέρωμα, που ωστόσο τα είχε -σχεδόν- όλα!

Από το υπέροχο ξημέρωμα ετούτης της μέρας, κιόλας, η ψυχική μου κατάσταση ήταν θαυμάσια – κι ας έλειπε, για λίγο ακόμη, κάτι εξόχως σημαντικό… Ανάλογης διαθέσεως αναρτήσεις σκεφτόμουν να κάνω, λοιπόν.
Ήρθαν όμως τρία γεγονότα, σαν να ήταν σταλμένα για να χαλάσουν τη γενική μου ευφορία.

Το πρώτο, μου αποκάλυπτε την αληθινή, και απαίσια, κατάσταση ενός καλού παιδιού, το οποίο είναι ένα από τα πρώτα που γνώρισα εδώ. Πρόκειται για ένα παλληκάρι που, ενώ κανονικά έπρεπε να τελειώνει τώρα την τρίτη λυκείου, την επόμενη σχολική χρονιά θα πάει στην… πρώτη! Και, μόλις πήρα από τον ίδιο σήμερα αυτές τις πληροφορίες, ξαναήρθαν αμέσως στο νου μου οι ζοφερές εικόνες που αντίκρυσα απ’ τον Απρίλιο, κιόλας, σε κάποιους χώρους εδώ, με ό,τι αυτές φανερώνουν πανηγυρικά για τα απίστευτα χάλια του εκπαιδευτικού μας συστήματος, για τις ασυγχώρητες παραλείψεις των υπευθύνων του «ελληνικού» Υπουργείου «Παιδείας»…
Και μου έφεραν αυτές οι πληροφορίες, εν συνεχεία, στο νου ένα άλλο παιδί της δευτέρας λυκείου που επίσης έχω γνωρίσει εδώ από τον Απρίλιο, το οποίο υποτίθεται ότι έχει γλυτώσει από αυτά τα καταστρεπτικά μονοπάτια – μόνο που έχει μπλεχτεί σε άλλα, και μάλιστα κάτω από την άγρυπνη επιτήρηση των μορφωμένων γονέων του!
Έτσι έχουν δυστυχώς, καλέ Εσύ, Εσύ, τα πράγματα με τα δύο πρώτα «παιδιά» μας. Ευτυχώς που μετά από αυτά προστέθηκαν δεκάδες άλλα. Δεν μπορεί να έχουν όλα κι από ένα ανάλογο βαρίδι να τα παγιδεύει και να τα βουλιάζει!
Κι εν συνεχεία, μόλις ήρθα το μεσημέρι στο ίντερνετ καφέ, ανακάλυψα «τυχαία» μερικές ανατριχιαστικές πληροφορίες για τα σημεία και τέρατα που συμβαίνουν, όταν οι μαθητές των γυμνασίων και λυκείων κάνουν καταλήψεις, με το πρόσχημα του αγώνα για μία καλύτερη εκπαίδευση…
Όλα αυτά, εννοείται, μέλλουν να αποτελέσουν αντικείμενο ξεχωριστών αναρτήσεων, οι οποίες θα γίνουν εν ευθέτω χρόνω.

Το δεύτερο πράγμα που προσπάθησε να μου χαλάσει τη διάθεση, ήταν η διαπίστωσή μου πως εξαφανίστηκαν για δεύτερη φορά οι εικόνες που έχω ανεβάσει στο «THE HOLY MEETING IN THE GOLDEN ISLAND OF THE ETERNAL SUN OF LIFE». Έγραψα αμέσως ένα σχετικό σχόλιο εκεί, και επιφυλάσσομαι…
Πάει καιρός, ήδη, που έχω επισημάνει την κακόβουλη κι εγκληματική δράση ορισμένων υπανθρώπων μέσω του διαδικτύου, έχω αποδυθεί σε έναν αγώνα για να περιοριστεί, τουλάχιστον, αυτή η απαράδεκτη και πολύ επικίνδυνη κατάσταση, και διαπιστώνω με οδύνη μου πως οι καλοί φίλοι συνιστολόγοι που έχουν λάβει γνώση παραμένουν αδρανείς, θαρρείς και είναι κάτι που δεν τους αφορά καθόλου, κάτι που αποκλείεται να πλήξει κάποια στιγμή τους ίδιους. Και συνεχίζουν, οι περισσότεροι από αυτούς, να δημοσιεύουν ωραιότατα λεξιγραφήματα (από προσωπικές τους εμπειρίες μέχρι ποιήματα και διηγήματα) ως άλλοι αυτοϊκανοποιούμενοι νάρκισσοι, ή να βυθίζονται ολοένα και περισσότερο σε αδιέξοδες έως ολέθριες ατομικές ομφαλοσκοπήσεις…
Εννοείται ότι κανέναν δεν θέλω να προσβάλω, αισθάνομαι όμως ότι δεν υπάρχει άλλη εποικοδομητική και αληθινά φιλική στάση, πέρα από τη στάση της καλοπροαίρετης αλήθειας – έστω και με τον κίνδυνο να έχω λάθος ή να υπερβάλλω σε σχέση με ορισμένους.

Το τρίτο συνέβη το απόγευμα, και αφορά τους μικρόψυχους κι αστείους χαρακτηρισμούς που έχουν σπεύσει να κάνουν μερικοί για το άτομό μου. Δεν πειράζει, ας είναι καλά, και ο χρόνος θα δείξει όλη την πραγματικότητα…

Μα δεν επρόκειτο, βέβαια, να άφηνα τα δυσάρεστα, πράγματι, αυτά γεγονότα να με κλονίσουν!
Ορίστε, λοιπόν, λίγα βίντεο που τράβηξα μόλις σήμερα στην Ιεράπετρα, έτσι, για να… σκάσει μονάχο του ό,τι θέλει να μας σκάσει!
Δυστυχώς, ένα βίντεο, που συμβαίνει να είναι και το καλύτερο, δεν μπορώ να το ανεβάσω τώρα, επειδή έχει υπερβεί τα δέκα λεπτά και η κυρία Youtube μας το απορρίπτει. Θα χρειαστεί να κάνουμε υπομονή για λίγες μέρες, έως ότου μπορέσω να το «πετσοκόψω» με ένα πρόγραμμα επεξεργασίας βίντεο, ώστε να τα ενσωματώσω σ’ ετούτην εδώ την ανάρτηση. Προς το παρόν βάζω αντί για αυτό -ώστε να είναι και τέσσερα…- ένα απογευματινό, με τον… κύριο «Καλημέρα!».




Ετικέτες: , , , , ,

Σχολιάστε

