Προλαβαίνω, ναι! – Εσύ;

Όπου κι αν είμαι
ό,τι κι αν κάνω
όσο πολύ κι αν κυνηγιέμαι
από
δουλειές υποχρεώσεις κινδύνους ή γοερούς θρήνους,
πάντα πάντα προλαβαίνω
ολοένα περισσότερο

του ανθρώπου την αρρώστια να παθαίνω.

Ακόμα και η γιάτρισσά μου το ομολόγησε σήμερα:
«Αγγίζετε τα όρια της τελειότητας!«, μου είπε.
Κι ευθύς
μου παραδόθηκε, με τηλέφωνα με ονόματα.
Κι όταν εγώ τη ρώτησα εάν οφείλεται
όλη αυτή η απίστευτη σωματική μου ευεξία
σε επενέργειες των πάλαι ποτέ θεραπειών,
μου απάντησε:
«Όχι, δεν επιδρούν με τέτοιο τρόπο αυτά τα φάρμακα.
Ο ψυχολογικός παράγων παίζει τεράστιο ρόλο«.
«Αυτό το γνωρίζω από πρώτο χέρι», σχολίασα εγώ.
«Ακόμα καλύτερα, τότε!» συμπλήρωσα και
τη φίλησα.

Κι εσύυυ;;
Τι ερώτηση είν’ αυτή; Αφού, εσύ είσαι Εσύ!!
Κι επί πλέον, για Εσένα είναι το πιο εύκολο στον κόσμο όλο πράγμα
να ζήσεις την πλήρως απεριόριστη πληρότητα!
Από Εσένα εξαρτάται και μόνο
!
Μάλλιασε η γλώσσα μου να Σ’ το λέω, να Σ’ το αποδεικνύω!
Μη με κουράζεις άδικα, Σε θερμοπαρακαλώ!
Δε φτάνει που με ψήνει
απ’ τη μια της Αθήνας το -καλοκαιρινό- καμίνι
κι απ’ την άλλη η ρουφιάνα η απόσταση;;
Κι Εσένα, τόσο δύσκολο Σου είναι λίγη υπομονή να κάνεις –
μα και τα ανυπότακτα δεσμά σου να υποτάξεις
ελευθερία κατακτώντας και υπομένοντας

τα λόγια σε πράξη μετουσιώνοντας,
όταν εγώ σε λίγες μέρες θα εκμηδενίσω την απόσταση;;

Ετικέτες: , , , , ,

Σχολιάστε

