ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΖΑ. Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ 26 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσιεύω τα βίντεο που τράβηξα από την ώρα που πήγα στη χθεσινή εκδήλωση «Η δολοφονική επίθεση του Ισραήλ στο «Στολίσκο της Ελευθερίας» και η συνέχεια της προσπάθειας για την άρση του παράνομου αποκλεισμού της Γάζας», μέχρι το τέλος της.
Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να πάω από την έναρξή της, με αποτέλεσμα να μην έχω τη συνέντευξη τύπου η οποία δόθηκε, καθώς και όλη την ενημερωτική ταινία που προβλήθηκε αμέσως μετά.
Παρά ταύτα, πιστεύω ότι και αυτά τα βίντεο είναι ιδιαίτερα κατατοπιστικά -έως συγκλονιστικά, σε ορισμένα σημεία των καταγεγραμμένων ομιλιών-, αλλά και διασκεδαστικά.
Το μόνο που χρειάζεται από εσάς, είναι να διαθέσετε χρόνο (η συνολική διάρκεια των βίντεο που παραθέτω εδώ είναι δύο ώρες), ώστε να ενημερωθείτε.

Ξεκινώ την παράθεση των βίντεο με ένα που τράβηξα σήμερα, προς τιμήν του έξοχου ηρακλειώτικου περιοδικού «Μόνιτορ». Και το κάνω, επειδή σε αυτό το βίντεο διαβάζω ένα πολύ ωραίο κείμενο, στο οποίο η συντάκτρια του «Μόνιτορ» και μέλος της αποστολής αλληλεγγύης προς τον παλαιστινιακό λαό Μαρία Ψαρρά μας μεταφέρει μερικές από τις εμπειρίες που έζησε ως αιχμάλωτος των Ισραηλινών.

Και τώρα αρχίζουν τα βίντεο από τη χθεσινοβραδινή εκδήλωση. Θα περιοριστώ, σε αυτή την ανάρτηση, να δημοσιεύσω μόνο τα βίντεο με τις ομιλίες και τη συζήτηση, και τα υπόλοιπα, αυτά δηλαδή με τη μουσική συνέχεια της βραδιάς υπό την Πανσέληνο, θα τα δημοσιεύσω σε επόμενη ανάρτηση. Νομίζω, άλλωστε, ότι θα γινόταν πολύ κουραστική η παράθεση όλων των βίντεο μαζί.








Το επόμενο βίντεο περιέχει την παρέμβαση που έκανα εγώ.
Ευχαριστώ θερμά τον Πολυάνθη Συγγελάκη, ο οποίος δέχθηκε πρόθυμα να μου δώσει τον λόγο, ενώ δεν με εγνώριζε καθόλου από πριν.
Προηγήθηκε μία σύντομη παρέμβαση του Νίκου Τρίκολη, φοιτητή στο Φυσικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης, αλλά δεν παραθέτω το σχετικό βίντεο, επειδή ο ομιλητής δεν ακούγεται καλά, από δική μου υπαιτιότητα: εκείνη την ώρα μιλούσα, όχι και πολύ σιγά, με τον Πολυάνθη Συγγελάκη ζητώντας του να μου δώσει τον λόγο, και η φωνή μου μπερδεύεται με του Νίκου Τρίκολη και κάνει να μην ακούγεται αυτός καθόλου καθαρά. Η απειρία μου σε τέτοιες περιστάσεις έκανε τη ζημιά της. Του ζητώ συγνώμη.

Ακολούθησε ο αντινομάρχης Ηρακλείου, Μιχάλης Καστανάκης, αλλά αυτά που άρχισε να λέει προκάλεσαν τις έντονες αντιδράσεις του ακροατηρίου, με αποτέλεσμα να διακόψει την ομιλία του:





Όπως θα είδατε, αυτό το βίντεο ανοίγει με ένα περιστέρι και κλείνει με ένα περιστέρι. Όσον αφορά το πρώτο, ήταν δική μου επιλογή να το τραβήξω ως εναρκτήρια εικόνα, αφού το είχα δει να περπατά μπροστά μου. Όσον αφορά το δεύτερο, όμως, εγώ δεν είχα καμμία συμμετοχή στην παρουσία του, αφού εκείνη την ώρα πιεζόμουν να προλάβω την ολοκλήρωση της ανάγνωσης και ούτε που κοιτούσα τι τραβούσε το κινητό μου.
Και προσέξατε που, καθώς εγώ έλεγα «στους συμπαραστάτες των χαμένων», πέταξε το περιστέρι μπροστά απ’ το παιδί;
Αυτά τα πράγματα, δεν μπορεί παρά να είναι οιωνοί θετικοί, και μάλιστα πολύ δυνατοί!

Να είστε καλά!

Σχολιάστε

