Έχω ένα μυστικό!…. – WHY?….

Λοιπόν, καλέ Αγάπη Εσύ,
δες ετούτα τα βιντεάκια,
είναι από μεγάλο σόι.
Από αύριο τα σόγια!




Λοιπόν, καλέ Εσύ Αγάπη
έχω δίπλα ένα σατράπη
που θέλει να τελειώσω:
«Αργήσαμε! Πρέπει να κλειδώσω!»

Λοιπόν, καλέ Αγάπη Εσύ,
μάλλον τα έχω χάσει!
Φιλάκια σου έχω δώσει;
ΟΧΙ; Πάρε μερικές τετράδες!

2 Σχόλια to “Έχω ένα μυστικό!…. – WHY?….”

  1. Στάκος Says:

    Φίλε μην διερωτάσαι γιατί δεν έχεις επισκεψιμότητα εδώ μέσα. Το ιστολόγιο σου είναι εκνευριστικά βαρύ δυσκίνητο και πίστεψε με κρασάρει άγρια! Κρίμα γιατί κατά τ’ άλλα θα είχε ενδιαφέρον…

    • Αϊάσανθος Ίων Says:

      Σου είπε κανείς ότι μ’ ενδιαφέρει να έχω επισκεψιμότητα από φελλούς; Λίγους και καλούς θέλω εγώ -ακόμα και ένας τέτοιος, μου φτάνει και μου περισσεύει-, και όχι τις αγέλες των επιπόλαιων και των χαζοχαρούμενων εξυπνάκηδων.
      Κράτα λοιπόν την ελαφράδα σου για πάρτη σου, κι άσε μ’ εμένανε στο «βάρος» και τη «δυσκινησία» μου.

      Πάρε και δυο βιντεάκια, έτσι για να βλέπεις και να χαίρεσαι κι άλλον ένα σαν κι εσένα – αν δεν είσαι ο ίδιος, φυσικά!


      Κι έχε υπ’ όψιν σου ότι δεν παρέλειψα να σκεφτώ το ενδεχόμενο να είναι συγκαλυμμένη απειλή αυτό το «πίστεψέ με κρασάρει άγρια».
      Κι ούτε είμαι κανένα άβγαλτο παιδάκι, ώστε να μη λάβω αμέσως τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλειά μου.

      Όπως καταλαβαίνεις, αδυνατώ να σου πω ότι χάρηκα για την επίσκεψή σου.
      Και μη διερωτηθείς, εάν δεν εγκρίνω στο μέλλον τυχόν επόμενο «σχόλιό» σου.

Σχολιάστε

